محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

به یادت ...

1389/11/14 12:41
563 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوالستار

    

سلام گلم . شکلک های شباهنگ

امروز هوا برفی است .سرد سرد .شکلک های شباهنگ

دیروز شهادت حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) بود . عزیزجون نذر شعله زرد داشت . شب قبل خونه عزیزجون اینا بودیم . بزنم به تخته برای اولین بار تو و محمد مهدی با هم دوست شده بودین وبا هم بازی می کردین شکلک های شباهنگ Shabahang. شب دیرخوابیدی .صبح هم که بیدار شدم سردرد عجیبی داشتم هر چی خواستم به روی خودم نیارم نشد .رفتیم بقعه بارون میومد .شعله زردها رو پخش کردیم .قربون دستای کوچیکت بشم .شما کاسه ها رو جدا می کردین .

با ماشین باباجی اومدی و کلی هم ذوق می کردی .تا صدای دسته و نوحه رو میشنیدی شروع به سینه زدن می کردی الهی برات بمیرم ...شکلک های شباهنگ

اومدیم خونه سردرد امانم رو بریده بود .دلم می خواست سرم رو به دیوار بکوبم شکلک های شباهنگ Shabahang دلم سوخت از اینکه یه روز تعطیلی که دلم می خواست کنارت باشم و برات مادری بکنم با این درد روی پای خودم نمی تونستم بمونم .شکلک های شباهنگ Shabahangتو هم با من گریه می کردی .هر چی بابایی و باباجی اصرار می کردن که بریم دکتر شکلک های شباهنگ Shabahangمامان ترسو از ترس آمپول می گفتم نه .

یه ذره با مژده می رفتی بازی می کردی و میومدی ازم می پرسیدی مامان حالت خوبه ؟ سرم رو دست می زدی می گفتی :مامانی چقدر داغه و خلاصه از محبت خودت منو سرشار می کردی .البته نا گفته نمونه که لجبازی هم می کردی ولی در کنار اون محبتات همه رو با جون خریدیم ...

خلاصه داداشی من یه روز کاملا بدی داشتم که امیدوارم واسه هیچ کسی پیش نیاد .آمین .

امروز پدر پرواز داشت برای مسابقات به بندرعباس به دلیل بارش برف کنسل شد و فردا پروازه دارن.ان شاء الله که موفق باشن و صحیح و سالم برن و بیان .

الانم حالم خوب نیست . بعد از ظهر اگه یکی جای من وایسته برم خونه می رم دکتر

به وبلاگ هایی که برنده شدن تبریک می گم من هم فرستادم ولی
نمی دونستم که باید تو وبلاگ می نوشتم ......موفق باشید .

                                 شکلک های شباهنگ شکلک های شباهنگ

                         الهی دست حق باشه پناهت

                          گلای رازقی تن پوش راهت

                        شکلک های شباهنگ

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)