محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

با سلام و صلوات برمحمد و آل و محمد

1389/11/12 12:07
2,340 بازدید
اشتراک گذاری

          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هوالمجیب

سلام .عزیز دلم تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

امروز صبح زود بیدار شدی و با بابایی اومدیم اداره و شما خواستین که با من دوباره بیای اداره ولی درجه لجبازیت پائین بود خدا رو شکر.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 بعضی شبا وقتی از کارتون دیدن سیر شدی به من می گی :مامان من فردا امتحان دارم باید درس بخونم (این کارو از عمومحمدرضا یادگرفتی )یه بالش میاری دراز می کشی و بعد مداد و دفتر و کتابایی که مژده بهت داده رو میاری و شروع می کنی به خوندن شکلک های شباهنگ

پسرک دانشمند من

دیشب زود خوابیدی شکلک های شباهنگ به خاطرهمین هم صبح سرحال بیدار شدی. هوا سرد و احتمال بارون وبرف هم هست .تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 فردا سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) است این روز رو به همه شیعیان تسلیت می گم و آرزو می کنم از پیروان واقعی آنان باشیم .

فردا عزیزجون نذر شعله زرد داره و ما امشب می ریم خونشون .خدا براشون قبول کنه .امروزم عمه الناز نذر شعله زرد داره خدا برای اونا هم قبول بکنه .

دلم یه دل سیر یه ساعت بی دغدغه می خواد .یه دل سیر هوای آرامش بدون اضطراب می خواد .یه دل سیر بدون مشکل و فکر و خیال می خواد و ...

خدایا دوستت دارم و باتمام وجودم تورو می پرستم .الهی و ربی من لی غیرک...

خدای من ، خدای خوب و پاک من از این بنده سراپا تقصیر بگذر و حاجتم را روا کن . تو خوبی تو را به تمام خوبیهایت قسم می دهم آرزوی مرا برآورده کنی " اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم "

                                   

محمد حسین عزیزم صبح که بهت گفتم فردا دسته عزاداری راه می افته .
گفتی : من طبل می زنم .

گفتم :زنجیرتو نیارم ؟

گفتی :بیار میزارم تو جیب شلوارم بعد زنجیرم می زنم .

خدا برات قبول کنه .در پناه اهل بیت همیشه صحیح و سالم باشی و عاقبت به خیر بشی .ان شاءالله              

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

                                          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

چقدر خوبه که توهستی چقدر خوبه تو رودارم

چقدر خوبه که از چشمات می تونم شعر بردارم

    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)