محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

امروز من برای فردای تو

1389/11/18 13:29
684 بازدید
اشتراک گذاری

   

هوالعزیز

سلام عزیز دلم.هوای امروز خیلی زیبا و بهاری است . شکلک های شباهنگ Shabahang

امروز که زنگ زدم تا از احوالات شما با خبر بشم مادرجون گفت : که با بابایی و عمو احمد رفتین بیرون .واقعا توی این هوای زیبا بیرون رفتن خیلی خوبه.

پسمل قشنگم امروز داشتم با خودم فکر می کردم به این که سلامتی نعمتیه که ما تا مریض نشیم قدرشو نمی دونیم .الان که من چند روزیه دارم با این سردرد دست و پنجه نرم می کنم می فهمم .

خدایا همه مریضا رو شفای خیر بده .آمین .

حال دایی مادرجون هم خوب نیست .ان شاء ا... خدا بهشون شفا بده آمین . من خیلی دایی مادرجون و زن دایی رو دوستدارم .عمو احمد رو همینطور خدا حفظشون کنه .

پدرامروز میره قشم .یادمه از شما پرسیده بود که چی برات بیاره گفته بودی :کت و شلوار عزیزم.برات بمیره مامان .ان شاءا... کت و شلوار دامادی ...شکلک های شباهنگ Shabahang

                                                          شکلک های شباهنگ

الان ماه ربیع اولاله / ماهی که شما در 23 همین ماه به دنیا اومدین البته قمری می شه این ماه .من این ماه رو خیلی دوست دارم به خاطراینکه تولد حضرت محمد المصطفی (ص) توهمین ماه و چقدر خوب شد که شما هم تو این ماه متولد شدی.دوست دارم .دوست دارم تا بی نهایت این حس قشنگ و مقدس مادری را برایت فدا کنم و هر روز قربانی لحظات زندگیت باشم و تو را در اوج زندگی ببینم .

                                                             شکلک های شباهنگ Shabahang

این روزها اگرچه ساعتها از تو دورم ولی بدان که نفس نفس به تو می اندیشم و همیشه تو را در برم احساس می کنم .نه احساس نه ! تو در قلب و روح منی .بمان همیشه بمان دوستت دارم .امروزی که برایت می نویسم دیروز تو خواهد شد و خواهد بود این لجبازی ها .

                               شکلک های شباهنگ

شیطنت ها /گریه ها و خنده ها همه وهمه .پلیس بازی / یه بار نجار /یه بار بنا / یه بار نقاش و ...

                                    

    شکلک های شباهنگ   شکلک های شباهنگ  شکلک های شباهنگ شکلک های شباهنگ شکلک های شباهنگ

 نمی دونی چقدر قشنگه .دنیای پاک کودکی . احساس زیبایی و سبک بالی و سپیدی در تو سرشار است امیدوارم همیشه پاک پاک باشی و سربلند و سرافراز ...    آمین

آری ای خوب قشنگ؛

زندگی، آمدن و رفتن نیست...

خاطره ها هستند، گاه شیرین و گهی تلخ و غریب!

بهتر آن است که در روز جدید،

فکر را نو بکنیم، عشق را، سر بکشیم

 

شکلک های شباهنگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
4 فروردین 90 22:35
سلام خدمت همه نی نی کوچولوهای ملوس و ناز و مامانای نازشون من و نی نی گلم که هنوز معلوم نیست که گیس گلابتونِ یا کاکل زری (الهی قربونش برم) به کمکتون نیاز داریم اگه میشه یه سر پیش ما بیاین
مرسی
www.kezhvan.niniweblog.com

ما اومديم سلام