محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 16 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

پناهم باش..

1394/2/26 16:48
780 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند جان و خرد .

سلام عیدتون مبارک

بهترین ها برات آرزو دارم . خیلی وقت می شه که برات ننوشتم .

قبل از هرچیز تولدت رو با تاخیر تبریک می گم .تولدت 23 فروردین بود گلم نشد برات تولد بگیرم چون عزیرجون و باباجی مکه بودند .تو این هفته به امید خدا یه تولد کوچولو برات می گیرم.

                             پناهم باش..

امروز تولد عمومحمدرضاست تولدت مبارک .

عید بزرگ مبعث رو به همه دوستای گلم تبریک می گم .براتون آرزوهای قشنگی دارم.

راستی من دوباره رفتم سرکار بعد از اون یه هفته دوباره برگشتم .بنا به دلایلی ...

این عکس واسه امروزه قبل از اومدنم به اداره ازت گرفتم .می میرم برات خیلی عزیزی واسه من ...

                               عزیزدلم

مادرجون و پدرجون 15 اسفند 93رفتن مکه خداروشکر . روزهای خوب  و بد همیشه هستن و زندگی رو برامون می سازن. یه وقت هایی از کوره درمی رم .از خدا می خوام که کمکم کنه .یه وقت هایی فراموش می کنم  کجاه هستم و کجا باید برم .خدایا تو رو به وسعت تمام  هستی دوست دارم.تصور من به اندازه فهم  منه من عااااااااااشقتم تو لحظه های من جاری باش.

                       یاعلی رفتم بقیع اما چه سود هرچه گشتم فاطمه آنجا نبود...

                                           اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم....    

پسندها (2)

نظرات (0)