محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 21 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

بهارانه...

1392/1/16 18:46
528 بازدید
اشتراک گذاری

 

5v2i49qjhp36i0s163xz.gif

هوالاول ،هوالاخر

 

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

عیدت مبارک عزیز دلم . سلام به روی ماهت .الهی که صد سال زنده باشی .بهترین ها رو برات از خدا می خوام عمرم .

امسال به نظر من شروعش خوب ان شاءالله تا آخرسال هم خوب باشه .خدا رو شکر همه در کنار هم خوش و خرم بودیم هرچند که من هفت روز اول شیفت بودم شبا به جمع عزیزانم می رسیدم . شما امسال تو مهمونی ها خیلی اذیتم کردی نمی دونم چرا لجبازی می کردی .یه جورایی کم می اوردم آخه اینقدر بهونه گیر نبودی نمی دونم چی شده که اینطوری رفتار می کنی .بهم قول می دی که پسر خوبی باشی بهت قول می دم که اگه به حرفات عمل کنی برات جایزه می گیرم ولی یادت می ره . دیروز که من شیفت بودم با بابایی رفته بودی باغ پرندگان خیلی هم به قول خودت بهت خوش گذشت .خرس و میمون و طوطی و ... همه رو از نزدیک دیده بودی و ذوق می کردی .خدا رو شکر تو لبات بخندن ،چشات برق بزن من نفس می گیرم عمرم .

چند روز پیشا دوازدهم می خواستیم بریم سه تایی بیرون و خوش گذرونی که شما تو راه حالتون بد شد ناچار رفتیم بیمارستان و شما سرم زدین بعد از  اون مادر گفت حالت بده برین بیرون حال و هوات عوض می شه رفتیم امامزاده هاشم  خوب بود ناهار نخورده بودیم مادر برامون فسنجون خوشمزه آورده بود اونجا خورده قسمت این بود دیگه .سیزده بابایی شیفت بود با مادر اینا رفتیم بیرون خوش گذشت .الهی که امسال برای همه سال خوب ،پر از موفقیت و سلامتی باشه آمین .اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .

روزها نو نشده کهنه تر از دیروز است 

 گر کُند یوسف زهرا نظری ، نوروز است

لحظه ها در تپش تاب وتب آمدنش 

 آسمان چشم به راه قدمش هر روز است

اللهم عجل لولیک الفرج

 

عمرم نفسم

 

 مردعنکبوتی من

 

مردعنکبوتی من

 

عزیزدلم

این عکسای قبل از سال تحویل بودن به غیر از اولی که سفره هفت سین داشت .بعد از شیفت بهت قول دادم که با هم پارک می ریم گردش  و...

عزیزدلم

 

عزیزدلم

 

 

عزیزدلم

 

عزیزدلم

 

                          عشق مامانی 

 

نورچشام

 

نورچشام

 

نورچشام

 

عزیزکم

 

 

عزیزکم

 

عزیزکم

 

عزیزکم

 

هم نفس

 

هم نفس

 

هم نفس

 

 

هم نفس

 

هم نفس

 

محمدعلی جون و پسرجون خودم

 

 

محمدحسام جون و پسرجون

ببین موقع رفتن هم دست از شیطونی نمی کشین

محمدحسام جون و پسرجون

 

 

محمدحسام جون و پسرجون

 

محمدحسام جون و پسرجون

 

اهورا جون

 

محمدحسام جون

 دردت به عمرم

 

دردت به عمرم

 

دردت به عمرم

جاده ماسوله هوا سرد بود و شما لجبازی می کردی..

دردت به عمرم

وقتی رفتی پایین خوشحال شدی

 

 دردت به عمرم

 تا بعد ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیسوجون
22 فروردین 92 11:08
سلام عزیزم سال نو مبارک الهی که سال پر خیر و برکتی پیش رو داشته باشید
خصوصی داری


ممنونم خواهر عزیزم بر شما و خانواده محترمت مبارک باشه با بهترین آرزوها براتون