محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

نرم نرمک می رسد اینک بهار ...

1391/12/18 17:53
388 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزیز

سلام عمرم نفسم .بعد از یه غیبت طولانی اومدم خلاصه .هنوز به دوست جونا هم سر نزدم .الان بهشون سلام می کم و  روی ماهشون رومی بوسم .

امروز یه خبر بد مادر جون به من داد آقا دزده بدجنس اومد خونه مادرجون یه سری وسایل رو برده ...

آخه دیشب هم من و هم بابایی شیفت بود مادرجون هم دندونش را کنده بود اومده پیش ما ...الهی آقا دزده خدا تو رو به راه راست هدایت کنه .از دست این شیطون ...

بگذریم یه خبر خوش دارم یه سی دی از عکسای عید ٨٧ رو پیدا کردم .گم نشده بودا یادم رفته بود که کجا گذاشتم .

الانم اومدم فقط عکسای اون روزای قشنگ رو بزارم عمرم .

 

 نفس من

 

نفس من

 

نفس من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نفس من

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

 

عمرمامان

عمرمامان

 

عمرمامان

 و امروز عشق مامان واسه خودش مردی شده

دردت به عمرم

دردت به عمرم

 

دردت به عمرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رعنا(مامان سیما سادات)
29 اسفند 91 7:33
سلام دوست گلم پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و عید نوروز رو به شما و خانوادتون تبریک میگم.امیدوارم که سال جدید سالی پر از شادی و موفقیت و سلامتی براتون باشه.


سلام عزیزم .برای شما هم همینطور باشه .موفق باشی عزیزم
maman maryam
4 فروردین 92 14:37
___*___*__*________**::::::
______________*__*_______**::::::::
_______________*__*_____**:::::::::
________________*__*___*:::::::::::
_________________*_*__*::::::::::::
_____**********____##*::::::::::
___**:::::::::::::::::: ^^*::
__**:::::::::::::::::::^^^**:::::::::::
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*:::::::::::
_____**:::::::::::::^^*:::::::::
__________****::::::::::::^*********
____________**:::::::::
___________**::::::
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....° سال نو مبارککککککککککککککککک.سال خوبی همراه با سلامتی و موفقیت داشته باشید.جانم عزیزم چه عکسای خوشگلی .ماشالله.


سلام عزیزم ممنونم از محبتت .برای شما بهترین ها رو آرزو دارم.موفق باشین.