محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 8 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

آرزویــــــم بـــــــرایت ایــــــــن است...

1392/4/14 20:19
2,156 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست

خدای عزیز و مهربانم تو را شکر می گویم به خاطر همه داشته ها و نداشته هایم .

پسر گلم سلام .عمر مامان سلام

یه چند ماهی می شه که برات هیچ ننوشتم .به چند دلیل امتحانای پایان ترم و مشغله کاری واقعا وحشتناک از صبح تا ... وقتی که حتی بعضی وقتا که می یومدم خونه خواب بودی و..

حالا اومدم گلم بگم که تولدت حتی نتونستم بیام  برات پیام تبریک بذارم حالا اومدم با کلی عکس و لبخند .

آرزویــــــم بـــــــرایت ایــــــــن است

کـــه در میـــان مردمــــی که می دونـــد بــــرای زنـــــده بــــــــودن،

آرام قـــــدم بــــــرداری بــــــــرای زندگـــــــی!

صبـــــور و محکـــــــم و در سکـــــــوت!

از تولدت شروع کنم یا نه قبلتر .

از تعطیلات عید که با مریض شدنت شروع شد - سیزده بدر و تولد  و جشن فارغ التحصیلی شما از پیش دبستانی و ...

عمر منی همه دنیای من تو هستی و فقط عشق تو منو به آینده امیدوار می کنه .هنوز لجبازی و خیلی کم حرف گوش می دی .کاری نمی تونم بکنم بعضی وقتا دعوات می کنم .بد اخلاق می شم بعد از دست خودم عصبانی ...

بریم به دیروزهای نه چندان دور

عمر منی

دردت به عمرم

 بعد از بیمارستان رفتیم با مادراینا امامزاده هاشم .

دردت به عمرم

 سیزده بدر

عشقم

عشقم

 

عشقم

اینجا دعوات کرده بودم آخه دوباره کامپیوتر رو خراب کرده بودی و من بیچاره برات تقویم درست کرده بودم و روی دسک تاپ خروجی داده بودم وقتی هم ویندوز عوض کردیم همه پاک شد و من دوباره باید از اول دریت می کردم بهت چندهزار بار تذکر داده بودم اما .... روی پله ها خوابت برد .

عشقم

اینم همون تقویم

                       بهار من

 

                      عزیزمن

 

                     عزیزمن

 

                     عزیزمن

تولد تولد تولدت مبارک

روز تولدت همزمان شده بود با ایام فاطمیه واسه همین یه کیک خونگی درست کردم هفته بعد برات تولد گرفتم .لازم به ذکر است من این کیک رو گذاشتم سرد بشه بعد تزیین کنم که دیدم شما قاچش کردی اونم چندتا ولی باز یه تولد سه نفره برات گرفتیم .نیم ساعت بعد مادر و عمه الناز اینا اومدن خونمون .مادر جون برات یه بلوز شورت آوره بود.

                               هم نفس

                      هم نفس

 

                هم نفس

 

             هم نفس

 

           میلاد عشقم

         از راست امیر علی - ملیکا-سنا- محمدحسین- محمد مهدی - آتنا و آیدا

          میلاد عشقم

                        میلاد عشقم

  روز جشن تولدت از این کارتها که برات درست کردم به همه مهمونامون یکی یه دونه با پیام تشکر از حضورشون در آغاز هفتیمن سال زندگیت تقدیم کردیم .

          عزیزمن

                     میلاد عشقم

   

                     میلاد عشقم

                     میلاد عشقم

 

         میلاد عشقم

         میلاد عشقم

آخر شب تولد گل پسری مثل همیشه آخر جشن هایی که برات می گیریم باید مریض شی و  بعد بریم دکتر عجبا این حکایتی شده ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

         میلاد عشقم

داریم می ریم واکسن بزنی مردی شدی واسه خودت . مسیری که باید می رفتیم تا مرکز بهداشت این منظره قشنگ بود حیفم اومدم عکس نگیرم.البته واکسن 6 سالگیته موقعی که داشتم عکسا رو دانلود می کردم اشتباها نوشتم 6 ماهگی .

 

           واکسن پایان 6 ماهگی

                             واکسن پایان 6 ماهگی

 

واکسن پایان 6 ماهگی         

بعد از واکسن موقع برگشت

 

واکسن پایان 6 ماهگی

 

واکسن پایان 6 ماهگی

 

واکسن پایان 6 سالگی

 

 جشن پایان دوره پیش دبستانی

 

جشن پایان پیش دبستانی92

 

جشن پایان پیش دبستانی92

 

جشن پایان پیش دبستانی92

 تابستون گرم٩٢

آغاز تابستانی گرم 92

شبایی که بابایی شیفت بود من و تو تنهایی پایین می خوابیدیم یه کمی می ترسیدم از تنهایی ببین تورو خدا چجوری خوابیدی

عمرم

 

عمرم

قربونت برم داشتم نماز می خوندم دیدم سجاده پهن کردی و داری نماز می خونی .فدای تو بشم هیشه به یاد خدا باش که همیشه به یاد تو هست.

عمرم

اولین شبی که تو اتاق خودت خوابیدی 26 اردیبهشت 92

عمرم

 

عمرم

 

عمرم

روز تولد سنا 27 اردی بهشت 92 جمعه بابایی شیفت بود.

 پسر مامان

حدس بزنین این عکس چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روزی که واکسن زدی گفتی از جای واکسن روی دستت عکس بگیرم.

پسر مامان

 بعد از امتحانای میان ترم رفتیم آستانه خونه دایی محسن اینا با عزیزجون خیلی خوش گذشت .

 پسرمامان و اهورا

 

 پسرمامان و اهورا

پسرمامان و اهورا

  

           پسرمامان و اهورا

  قشنگ

تولد بابایی علی جونم تولدت مبارک .امیدوارم روزهای خوبی پیش روت باشد . یه کیک و بستی و البته شام خوشمزه ای که دوتایی درست کردیم پلوکباب .خیلی ساده اما شیرین بود . 26/4/92

     تولد بابایی

 

       تولد بابایی

       اهورا جونی خونه ما

 

                    اهورا و محمدحسین

      اهوراجونی خون ما

 اهورا جون با مامانش زن دایی نازنین و زن دایی میترا و محمدعلی جون یه روز اومدن خونمون شما با هم آب بازی کردین وان کوچولوت رو هم آوردی بازی کردین .روز خوبی بود.

عش مامان

 

عشق مامان

چند روز پیش خونه دایی مجتبی اینا بودیم این عکسو تو آلبوم دیدم ازش عکس گرفتم چقدر کوچولو بودی و ریزه عمرم.اینجا محمد مهدی به دنیا اومده بود .

          عش مامان

به روزترین عکس تا امروز .دقیقا سه چهار روز پیش رفتیم خونه دایی مجتبی اینا ازت گرفتم

 عشق مامان

 

             عشق مامان

 

                 عشق مامان

 

      عشق مامان

 

      عشق مامان

 

       محمدحسین -محمد علی -محمد مهدی پسرای خوب

        عزیزم

  و این عکس قشنگ که زن دایی میترا و زهرا و مژده جون و بابایی رفته بودیم صوفیانده بقیه عکساش برای بعد .

                    یه تلنگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسوجون
17 تیر 92 16:59
سلام دوست گلم خوبین ؟
تولدش مبارک الهی 120 ساله بشه
چقدر عکس هاش قشنگ بود گلم خوش به حالتون همچین جای باصفایی زندگی می کنید
ان شاا... جشن فارغ التحصیلی دانشگاهش رو بگیری
ببوسش برو خصوصی

سلام عزیزم .قربونت متعلق به خودتونه هستیم در خدمت گیسو جونم خوبه رمز ندارم گلی دلم براتون بدجوری تنگ شده می خوام روی ماهتونو ببینم.
مامان پرهام
2 مرداد 92 14:23
عکسها خیلی خوشگل بودند. چه نمازی هم می خونه پسر گل


سلام ممنونم گلم .
مامانی کسرا
21 مرداد 92 21:43
سلااااااااااااااام خوبین؟
تولد گل پسر مبارک
انشالله سالم و شاد در کنار هم باشید
چهار ماهُ چه ام پی تری تعریف
کردی! ای ول!!!!
مواظب همدیگه باشید


سلام ممنونم عزیزم