محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

روزهاي سرد و گرم زندگي ...

1391/11/20 18:28
331 بازدید
اشتراک گذاری

 هوالعزيز

 امسال شب يلدا به ياد قديم سفره پهن کرديم . خونه مادر اينا بوديم .

شب يلدا 91

 

شب يلدا 91

 

مهد شب يلدا 91

 

شب يلدا 91

 

عکاس پسرجون

شب يلدا 91

 

شب يلدا 91

 

شب يلدا 91

 

شب يلدا 91

 اینا فال من بود

 اینم فال پسری که خودش عکس گرفت

شب يلدا 91

 

شبش موقع رفتن به خونه تو پمپ گاز

 شب يلدا 91

 

شب يلدا 91

 

تولد محمد علي

 

شبي که مادراينا مراسم داشتن

 

مهد کودک بهار 91

 

سنا و پسرگلم

 پسرک شيطون من توي کارتن ماشين بزرگش

 

قم - با مژده جون مرداد ماه 88

 

پسرک ناز خودم

 مي خواستيم بريم خونه مژده جون اينا جلوي در مهد کودک ازت گرفتم به ياد پارسال

 جلوي در مهد

مهد

 

فراموش مکن تا باران نباشد رنگین کمان نیست تا تلخی نباشد شیرینی نیست و گاهی همین دشواری هاست که از ما انسانی نیرومند تر و شایسته تر می سازد خواهی دید ، آ ری خورشید بار دیگر درخشیدن آغاز می کند

دوست دارم نفس من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیسوجون
21 بهمن 91 16:32
الهی خوشی هاتون به بلندی شب یلدا
ای جانم عزیزم چقدر ماشاا.. بزرگ شدیییییییی آفا شدی بوسسسس
رمز خصوصی گذاشتم


سلام گلم ممنونم از محبتت