محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

ميلاد عشق حضرت خوبي ها ...

1391/11/10 20:02
429 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمعشوق

سلام سلامي چو بوي خوش آشنايي به آن مردم ديده روشنايي

 

پسرک مامان 

حضرت مهر و رحمت

ميلاد رسول اکرم: روز هفتم فرارسيد عبدالمطلب براي عرض سپاس گذاري به درگاه خداوند گوسفندي کشت و گروهي را دعوت نمود و در ان جشن باشکوه که از عموم مردم قريش دعوت شده بود نام فرزند خود را محمد گذاشت وقتي از او سوال کردند چرا نام محمد را انتحاب کرديد در صورتي که اين نام در ميان عرب کم سابقه است ؟گفت خواستم در زمين و آسمان ستوده شده باشد .

گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند
عرشیان و فرشیان نام محمّد می‌برند
ولادت حضرت محمد بر شما مبارک

حضرت مهر و رحمت

تولد محمدحسام جون رفته بوديم کرج بعد از اونجا با عزيزجون و باباجي و و زندايي ها  و مزده جون اينا رفتيم قم اينقدر شلوغ کرده بودي دايي محسن تو رو گذاشت تو سبد فلزي که براي ناي لسک کفشاست .

عشق من

تولد دو سالگي عشقم

عشق من

 

عشق من

 

عشق من

يادش بخير تدت من شيفت بودم .وقتي اومدم ديدم بابايي برات کيک خريده خونه رو تزئين کرده .بعد ما رفتيم خونه مادرجون اينا .جمعه برات تولدت گرفتيم همون کيک پلنگ صورتي که من نمي دونم سي دي عکسات کجاست هروقت پيدا کردم در اولين فرصت برات عکساشو مي ذارم.

نفس

 

 پسرک مامان

من در حال درس خوندم واسه پايان ترم هستم  ازت خواهش ميکنم که بري بخوابي و من درس بخونم قيافت رو داشته باش از دست تو جيگر جان .نفس مني به خدا ...

شيطونک من

 

سلطان من

عزيزدلم

 

پسرک مامان

 

پسرک مامان

 

 

ميام با چند تا عکس تازه ....

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماني كسرا
11 بهمن 91 12:27
عيدتون مبارك
اميدوارسال هاي سال به خوبي وخوشي در كنار هم زندگي كنيد


سلام عزیزم برای شما هم بهترین ها را آرزو می کنم