محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 25 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

ياد ايام ...

1391/10/6 18:09
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمعشوق

سلام  پسر قشنگم خيلي وقته بود که نتونستم برات چيزي بنويسم خيلي سرم شلوغ بود گلکم .

از چند هفته اي که نتونستم بنويسم  مي گم .2 هفته پيش عزيزجون و باباجي و دايي مجتبي و زن دايي فرشته و محمد علي و محمد مهدي سفر زيارتي به کربلا و نجف و سامرا رفته بودند .کربلايي شدند.عزيزم هفته ديگه هم پدرجون و مادر جون مي رن کربلا .گل من عزيزمن ان شاء الله به سلامتي برن و برگردند .راستي ديشب شب يلدا خونه مادرجون بوديم .خوب بود .نگين اينا بودن بعد هم سنا اينا اومدن .خوب بود شما هم عکاس مجلس بودين .جای عمو محمدرضا خالی بود.

فال حافظ و ...

يلداتون مبارک

به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی
اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی

راستي ديشب داشتم به تو فکر مي کردم هزار ماشاالله ماماني واسه خودت مردي شدي .قد کشيدي .فکرتم قد کشيده .دوست دارم . اميدوارم در آينده مثل دو تا دوست در کنار هم باشيم .نمي دوني چقدر واسم عزيزي مثل نفس مي موني .

گلکم مي خوام يه سري عکس از اول سال بزارم تولدت رو بعدا مي زارم اميد مامان.اين سفره هفت سين کاملا دست سازه خودم هست .عجب شبي بود برف مي باريدو پسر قشنگم کيف کرد فقط کارتون نگاه مي کردي.

عيد91

عيد91

 

عيد91

 

عيد91

 

عيد91

 

عيد91

روز ١٢ فروردین در حال جمع کردن سفره هفت سین  

عيد91

 

عيد91

 

                عيد91

 

    عيد91

 

عيد91

 

عيد91

 

عيد91

خونه دايي محسن اينا

 

خونه دايي محسن اينا

 

خونه دايي محسن اينا

 

خونه دايي محسن اينا

 

عزير دلم

  

  جسن بچه ها

جسن بچه ها

  

اميدمن

 

 اميدمن

 

 

 

عزيز دلم

 

 

عزيز دلم

 

عشق مامان

 

عزيز دلم

 

عزيز دلم

 

ديگه آخراي جشن

 

 

عزيز دلم

 

عزيز دلم

 

تاسوعاي  امسال

عشق مامان

 

عشق مامان

 

عشق مامان

 

اينم سلطان عشق من

 

اينم سلطان عشق من

 

اينم سلطان عشق من

 

عزيز مامان و اهورا پسر دايي محسن

اهورا کوچولو عزيز عمه

بريم تابستون خونمون -البته تو حياط نيمه کاره ما يه سري بزنيم

گلاي حياطمون

 

گلاي حياطمون

 

گلاي حياطمون

 

گلاي حياطمون

 

گلاي حياطمون

گلاي حياطمون

اين گل مرداب  رو مادرجون خريده بود

گل مرداب

 

عزيز فوتباليست من

 

جيگر طلا

 

جيگر طلا

 

 

جيگر طلا

  

سومين تجريه سينما رفتن گل پسر

 

سومين تجريه سينما رفتن گل پسر

 

رسيديم به ماه مهر

مهرت پايدار

 

 مهرت پايدار

 

مهرت پايدار

  

مهرت پايدار

 

 

مهرت پايدار

 

مهرت پايدار

 

عزيز دلم پسرخوشکلم

 

عزيز دلم پسرخوشکلم

 

يادت گفتم سفره نذري داشتيم تولد امام رضا بود

يا امام رضا قربونت

 

يا امام رضا قربونت

 

يا امام رضا قربونت

 

يا امام رضا قربونت

 

يا امام رضا قربونت

 

از سمت راست محمد مهدي جون و محمدحسام جون

 

محمدحسام جون

 

برمي گردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی کسرا
3 دی 91 16:09
زمستونتون پر از شادی...


سلام عزيزم .ممنونم .بهترين ها رو برات از خدا مي خوام .کسرا گلي پسر قشنگم دستکش بپوش تا از زمستون لذت ببري گلم مي بوسمتون .


رعنا(مامان سیما سادات)
13 دی 91 9:38
به به چه عکسهایی .الهی چه پسر خوش تیپی.راستی انگار همین دیروز بود که در تب و تاب عید بودیم روزها چه با سرعت می گذرند فقط دو ماه و اندی تا عید مونده


سلام .ممنونم گلم .ببين چقدر سرم شلوغه به آخراي سال رسيديم من تازه عکس اولين روزا رو گذاشتم .موفق باشي