محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

هزار و 373 سال از درس آزادگي امام حسين گذشت

1391/10/14 16:48
268 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام گلم امروز که دارم برات مي نويسم مادراينا صبح امروز از کربلا اومدن .ان شائ الله قسمت همه بشه .خدا رو شکر مي گم به خاطر اينکه قدماي بهترين و عزيزترين انسان هاي روي زمين که من براشون حاضرم جونمو بدم به کربلا رسيد و اسم منو و اسم مارو تو گوش آقامون زمزمه کردن و از يا پيش عزيزترين و با کرامت ترين و شريفت ترين انسان ها پيش خدا ياد کردن .(پدر و مادر عزيزم و پدر شوهر و مادر شوهر عزيزم ) واقعا شکرت خدا که اين سفر زيارتي رو قسمتشون کردي ...زيارت قبول باشه و دست حق هميشه به همراتون ...

خيلي سخت گذشت برما تا برن و بيان هزارجور دلشوره مياد سراغ دلت و سربه سر فکرت مي زاره خلاصه رفتن و  امروز با اومدنشون ما از عطر بوي اونا مست شديم.عکساي اين روزهاي قشنگ بمونه براي بعد ...

امروز اربعين .امروز چهل روز از واقعه دردناک عاشورا مي گذره و هزار و 373 سال از درس آزادگي امام حسين (ع) و وفاداري حضرت ابوالفضل العباس (ع) ،صبوري حضرت زينب(س) و .... نمي دونم ما امتحانمون رو چطوري پس داديم و چند بار روفوزه شديم و باز پا در ميوني کردن و  ما دوباره سره سفرشون نشستيم مي دوني چه وقتايي هر وقت دلمون شکست ،هر قوت کم اوريم ،هر وقت نياز داشتيم ،هر وقت هر وقت ...خداي من بزرگواري ،پاک و منزه هستي دوستت دارم منو ببخش به حق اين روز عزيز پاکم کن بدجوري دلم زميني شده .اين پاها ميون دل و عقلش مونده پاي رفتن مي خوام براي رفتن و رسيدن به خودت اما اگه کمکم کني .دستامو بگيري دل کندن آسون تر مي شه .مي تونم پاي درس استاد بزرگ زندگيم بشينم و ياد بگيرم . بي رودروايستي چيکار کنم بهت نزديم بشم .حرفام بوي دنيايي گرفتن و آرزوهام کوچيک و کوتاه شدن ...کمکم کن مي خوام اول پاک شم بعد خاک شم .دوست دارم کمکم کن تا بتونم به خودت برسم .درک کنم . اين روزا مي گن دل آدم بايد پاک باشه بعد مي توني هر کاري دلت خواست بکني با شنيدن اين حرف يه عالمه علامت وسال تو ذهنم مثل قارچ رشد مي کنه. کدوم دل پاکتر از دل خانم فاطمه زهراست پس چرا خانم حتي جلوي نابينا هم حجاب کرد ؟؟کدوم دل پاکتر از دل حضرت زينب (س)و ... ما کجاي اين دنيا هستيم .راستي عمر عاريه اي که دارم رو خدا کنه درست و حسابي تحويل بدم دست فرشته هاي خدا و  شرمنده نشم ...خداي من الهي و ربي من لي غيرک ...

 

چقدر دلم گرفته ...دوست دارم خداجونم ...

 امون از دل زينب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)