محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 21 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

عرض تبریک آقا ...

1391/4/16 18:41
543 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

بسم ا... الرحمن الرحيم

اللهم کن لوليک الفرج

دلم به " مستحبی " خوش است که جوابش " واجب " است

السلام علیک یا بقیه ا... فی ارضه...

با سلام ای آقا ...

شبتان مهتابی ...

روز میلاد شما در پیش است ...

عرض تبریک آقا ...

و کمی بیتابی ...

چشم عالم به دقایق نگران خواهد شد! ...

کوچه ها منتظرند ...

دشت ها حوصله ی سبزه ندارند دگر ...

پس چرا / دیــــــــــر آقا ؟! ...

ای نفس ها به فدای کف نعلین شما ! ...

اندکی تند قدم بردارید

بخوان دعای فرج را که آسمان ها را

شمیم غنچه نرگس، ز جای بردارد

بخوان دعای فرج را ز پشت پرده ی اشک

که یار، گوشه ی چشمی به چشم تر دارد

بِسْمِ ا... الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن

صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی

هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ

وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ

دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ

                         طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"   

бабочки анимированные

 

سلام گلکم .عزيزم خيلي وقته که به خونه مجازي مون سري نزدم .امروز يه فرصت کوتاهي قسمتم شد تا برات بنويسم .قبل از همه عيد ميلاد منجي عالم بشريت رو به همه دوستا و همسايه هاي ديوار به ديوار اين خونه قشنگ تبريک مي کم به اميد ظهور مهدي موعود و بعد از، راستي از کجا شروع کنم خيلي مطلب و یادداشت دارم که دلم مي خواد برات ثبتش کنم .

مثلا از شبي که حالت خيلي بد شده بود و من مردم و زنده شدم تا رسيديم بيمارستان Banh bao smiley 046.

 

يه دفعه اي غروب حالت بد شد.شب همش از حال مي رفتي هر چي صدات  ميزدم جوابمو نمي دادي و من تا خودبيمارستان دستم روي دستت بود تا نبضت رو حس کنم خيلي حال بدي بود خدا نصيب هيچ کس نکنه .

 

رفتيم چند هفته پيش هفته اول تير با پدر جون و مادرجون رفتيم مشهد خيلي خوش گذشت .روز تولد امام حسين (ع) -تولد حضرت ابالفضل العباس و امام سجاد (ع) خيلي خوب بود وخوش گذشت .البته يکي از همکاراي پدر با خانواده شون هم همسفر ما بودند .خاله رعنا و عمو رحمان .

يه شب علي آباد خونه عمو ابراهيم بوديم که به شما خيلي خوش گذشت تا تونستي تو کوچه دوچرخه سواري کردي با فاطمه و ماني و قاسم ...

يه شب هم  رفتيم  خونه  خاله سپيده  نمک آبرود تله کابين سوار شدي و خيلي خوشحال بودي و معلوم بود که خيلي داره بهت خوش مي گذره ...فقط چند پيش حالت محمدحسام جونم خوب نبود بدجوري دلم براش شور مي زد.عمه به قربونت عزيز دلم ان شاءالله که جواب آزمايشات خوب باشه گلکم . ديشب همه دايي عباس اينا به همراه محمد علي و محمدمهدي جون و مژده جون ايتنا خونه مابودند خيلي خوب بود و خوش گذشت .ديگه اين فرصتي که گفتم داره به پايان مي رسه تا بعد مي بوسمت عزيز دلم .

طبق معمول عکسا بمونه براي بعد .از همه عزيزاني که تو اين مدت به ياد ما بودند و به خونه ما سر زدند بي نهايت سپاسگذارم قربون قدماتون ...

  

برای خودت زندگی کن!

کسی‌ که تو را دوست داشته باشد

با تو میماند

برای داشتنت می‌جنگد....

اما اگر دوستت نداشته باشد

به هر بهانه ای میرود!

 

Love heart 687                

                                                   Love heart 662

Love heart 726

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رعنا(مامان سیما سادات)
17 تیر 91 20:59
سلام دوست گلم
زیارتتون قبول باشه.
حال محمد حسین چطوره بهتر شده؟واقعا خیلی ناراحت شدم مشکلش چی بود؟

سلام گلم .ممنونم عزيزم .مسموم شده بود وروجک خان .بووووووووس
مامان ماهان
19 تیر 91 8:36
ای جان الهی دیگه هیچ وقت مریض نشی گلم
زیارتتون هم قبول
خوشحالم که بهتون خوش میگذره
همیشه خوش باشی گلمممممممممم
محمد جونو ببوس


سلام عزيزم .ممنونم گلم .بوسسسس
مامان گیسو جون
22 تیر 91 19:37
سلام عزیزم
ای وای چی کشیدی بمیرن برات
زیارتت هم قبول دوست گلم
به خداوندی خدا خیلی درگیرم وقت نمی کنم بیشتر بیام ببخش کوتاهی منو عزیز دلم


سلام عزيزم .ممنونم از محبتت .اميدوارم هر جا هستي موفق باشي گلم بووووووس