محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

لذت مهموني خدا ...

1391/4/30 16:16
462 بازدید
اشتراک گذاری

هوامعشوق

سلام عزیزم

گلکم عمرم دوست دارم فدای تو .اومدم ، قبل از هرچیز فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو خدمت خواهرای گلم ،همسایه های دوست داشتنی  تبریک می گم و التماس دعا بدجوری محتاج دعاهای خیرتون هستم .

 

روزه ، تمرین کلاس زندگی 

 درس ایثار و خلوص و بندگی

روزه ، زنجیر هوا گسستن است 

 دیو و بت های درون بشکستن است . . .

اين عکس هايي که مشاهده مي کنين مربوط مي شود به سفر مشهد...

 

مشهد به روايت تصوير

 

 عزيزمي

 

عزيزمي

 

 

عزيزمي

  

عزيزمي

  

عزيزمي

  

عزيزمي

گلم- عمرم

 

گلم- عمرم

  

گلم- عمرم

 

دوست دارم

 

عزيزکم

 همه کس من

 

همه کس من

              

 همه کس من

             

 

همه کس من

 

 

نمک آبرود- تله کابين

نبينم اشک تو گل پسري

نفس

نفس

 

قربونت بره ماماني واسه خودت مردي شدي فنج کوچولوي من .خيلي بيشتر از سنت مي فهمي .درسته يه کم ، کم حرف و خجالتي هستي تو جمع ولي خيلي گلم درکت بالاست .دوست دارم زياد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پرهام
30 تیر 91 18:42
هزار ماشاللا مردی شده


سلام .قربونت عزيزم بوسسسسسسسسس
مامانی کسرا
30 تیر 91 19:39
التماس دعا
چه عکسای باحال وقشنگس از این شازده گذاشتید کلی واسش ذوق کردم


سلام . ممنونم گلم .بوسسسسسسسسس
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:00
بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان
در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .
ماه ضیافت الهی مبارک


سلام گلم .برشما و خانواده محترمتان هم مبارک باشه التماس دعا عزيزم بوسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:02
سلام خانمی زیارت قبول
وااااااااااااااای چقدر گل پسرمون بزرگ شده هزار ماشاالله
عکسها هم خیلی خوشگل بود
چه لباس چریکی ات خوشگله

سلام لطف داري گلم .بوسسسس
سودابه
2 مرداد 91 12:04
زیارتتون قبول . ببخشید دیر رسیدم.
ماهي سرشار از برکت و رحمت و عبادت هاي پذيرفته شده

برايت آرزومندم. مرا هم در دعاهای خود یاد کنید.


سلام .ممنونم عزيزم .محتاج دعاي خيرتون هستم .
مامان آتین
16 مرداد 91 19:15
ماشالله به این گل پسر



سلام عزيزم قربون چشاي نازت .بوسسسسسسسسس