محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

دوست داشتن بی بهانه ...

1390/11/25 11:17
432 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

هوالمعشوق

سلام گلم .پسر قشنگم .چند روز پیش یعنی پنجشنبه دایی عباس خونه ما بود برای برق کاری و لوله کشی دستش درد نکنه .شب مژده جون و زن دایی زهرا و دایی مژده جون شب خونه ما موندن .جمعه هوا خیلی سرد شد و برف می اومد .هوا خیلی سر بود .شما سرماخورده بودین تب کردین بدجور .سریع رفتیم دکتر الهی مامان برات بمیره .عزیز دلم وقتی مریضی دلم بدجوری می گیره .ضعیف که هستی سریع لاغر می شی ...

قلب منی .عمر منی .هستی من .نفس من به نفس های تو بنده عاشقتم بدجوری .

niniweblog.com

ولنتایم روز بزرگی هست

 

ولی دوست داشتنهامون خیلی بزرگتر از اینهاست

 

دوست داشتنهامونو بهم تبریک بگیم تا ولنتایم!!!

 

محمدحسین جون دوست داشتنمو با تموم وجود تقدیم تو میکنم

 

باتموم وجود هم بهت تبریک میگم

niniweblog.com

بابایی محمدحسین ،همسر عزیزم دوست دارم .امیدوارم سالهای سال در کنار هم باشیم و روز های خوبی را تجربه کنیم .

niniweblog.com

 

 niniweblog.com

 

 دوست های گلم دوستون دارم ولنتایمتون مبارک دوست جونااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
28 بهمن 90 15:18
روز محبت كردن و دوست داشتن مبارك، هميشه شاد باشيد


برشما هم مبارک باشه مي بوسمت گلم
مونا (مامان النا)
29 بهمن 90 13:43
سلام مهربونم. ولنتاین شما هم مبارکککککک. ایشالله همیشه عاشق و شاد باشین و البته سالمممممممم
دوستتون دارم.


قربون محبتت در کنار هم .مي بوسمتون .
مونا (مامان النا)
29 بهمن 90 13:44
مامان گیسو جون اسباب کشی کرده و هنوز تو خونه ی جدید جابجا نشده.البته فکر کنم اینترنت هم نداره اونجا!
بهش میگم نگرانش شدی


ممنونم عزيزم .دلم براشون بدجوري تنگ شده آخه خيلي لطف کردي عزيزم
sara
9 اسفند 90 18:24
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم


سلام .ان شاءالله که دوستاي خوبي باشيم و از هم يادبگيريم که خوب باشيم .
مامان آتین
14 اسفند 90 0:22
سلام عزیزمممممم خوبی؟ گل پسرمون چطوره؟
ممنونم از اینکه همیشه من و دخترکمو مورد لطف خودت قرار میدی گلم
می بوسمتتتتتتتت

سلام گلم .خواهش مي کنم دوستون دارم زنده باشين

مامان ماهان
16 اسفند 90 11:45
سلام سلام صد تا سلام


سلام به روي ماهت عزيزم سلامت باشي