محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

يکسال زير سقف ني ني وبلاگ...

1390/11/14 18:07
483 بازدید
اشتراک گذاری

هوالغفور

سلام عزیز دل مامان

امروز هوا خیلی قشنگ بود .ما دیشب خونه مادرجون اینا موندیم .صبح به خانم مدیرتون زنگ زدم گفت:سه شنبه شما رو می خوان ببرن نمایشگاه کاردستی و شما خیلی خوشحالی گلم.عزیز دلم امروز یه دفعه یه چیزی یادم اومد البته دیر یادم اومد اونم یکسالگی وب ماه .نی نی وبلاگ .کام بود .

 یکساله که با هم زیر این سقف قشنگ با دوستای گلمون زندگی می کنیم.یکساله به خونه های هم سر می زنیم .درددل می کنیم .انرژی می گیریم .گریه می کنیم و...

عزیزدلم یک ساله من سعی کردم روز شمار این یک سال رو بنویسم .با خواهرهای گلم درد دل کنم .الان خاله های خوب و مهربونی داری دلشون برامون تنگ می شه .دل ما براشون تنگ می شه .تو این مدت دلواپس خاله ها شدیم .توی این یک سال برای سلامتی همه ی نی نی های نازشون دعا کردیم.

یک سال زود گذشت و...پر از خاطره و عشق .یاد گرفتیم شایدم یاد دادیم  نمی دونم خدا کنه همسایه خوبی براشون باشیم .

من دلم می خواهد

       خانه ای داشته باشم پر دوست

کنج هر دیوارش

دوستهایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو

هرکسی می خواهد

وارد خانه پر عشق و صفایم گردد

یک سبد بوی گل سرخ

به من هدیه کند

شرط وارد گشتن

شست و شوی دلهاست

شرط آن داشتن

یک دل بی رنگ و ریاست

بر درش برگ گلی می کوبم 
روی آن با قلم سبز بهار

می نویسم ای یار

خانه ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دیگر

"خانه دوست کجاست؟"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا (مامان النا)
15 بهمن 90 13:56
خیلی دوستتون داریم و خوشحالیم که دوستای خوب و مهربونی مثل شما داریم
بوسسسسسسسسسسسس


سلام عزيزم .منم همينطور حس خوبيه که در همسايگي دوستان خوبي چون شما هستم اميدوارم هميشه با هم باشيم ميبوسمتون


مامان ماهان
16 بهمن 90 13:11
واااااااااااااااااااای عزیزم یک سالگی وبلاگت مبارکه خیلی خوشحالم که با شما دوست شدم و امیدوارم که همیشه شاد باشین

سلام گلم .ممنونم .منم خيلي خوشحالم که در کنار شما بودم .مي بوسمتون