محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

پرواز را به خاطر بسپار پرنده رفتنی است ...

1390/12/18 9:26
384 بازدید
اشتراک گذاری

هوالاول -هوالاخر

سلام عزیز دلم مامان .این روزها بدجوری دلتنگم .

چه دلتنگم دارم با غصه می جنگم

یه بابای مهربونی پر کشید و از زمین خاکی به آسمون ها رفت .بابای محمدحسین جون و نازنین فاطمه عزیزم از دنیا رفت و با رفتنش رنگ ماتم و دلتنگی بر چهره ها و دل ها گذاشت .خدا رحمتش کنه .یک انسان خوب و پاک .دلم برای دختردایی گلم بدجوری می سوزه خدا بهش صبر بده .نازنین فاطمه گل ٦ سالش و محمدحسین ٤ سال ونیم  خیلی سخته خیلی سخته .

عزیز دلم این رسم روزگار و باید با اون بسازیم و و دوباره مشق صبر .نقطه سرخط صبر ...

 

دلتنگی با این درگیری های کار و خونه خستم کرده نیاز به زمان دارم تا بتونم دوباره پاشم و زندگی کنم.پسر گلم همیشه سعی کن در زندگی یک انسان بزرگ باشی بزرگ.وقتی هستی همه از تو بهره ببرند و وقتی نیستی همه برات دلتنگ شن ...

می رن آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا می مونه  

التماس دعا برای عاقبت به خیری همه و  سلامتی آقا امام زمان صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سودابه
21 اسفند 90 10:25
بهتون تسلیت میگم . واقعا متاسف شدم .

سلام .قربون محبتت.
سودابه
21 اسفند 90 10:27
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوترهای مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو پیشاپیش مبارک . زودتر شروع کردم که اولین نفری باشم که سال نو را تبریک میگم . میدونم رنجیده و عزادارید ولی زندگی ادامه داره و راهی جز دوباره ایستادن و بردباری پیش روی ما نیست .


عزيز دلمي .زندگي بايد کرد...
رعنا(مامان سیما سادات)
24 اسفند 90 7:42
خدا بهشون صبر بده.به راستی که این رسم این دنیا هست و کاریش نمیشه کرد.
دوست عزیزم بهترین روزها رو برای شما و خانوادتون آرزو می کنم

سلام عزيزدلم ممنونم از محبتت واقعا خدا بهشون صبر بده
مامان گیسو
28 اسفند 90 16:59
ای وای خدا
الهی خدا بهتون صبر و آرامش بده عزیزم
تسلیت می گم
بیمار بودن ؟
خیلی ناراحت شدم
امیدوارم هر چه زودتر از این حال بیای بیرون


ممنونم گلم .خوبي .گيسو جونم خوبه فداي تو بشم
مامان ماهان
15 فروردین 91 8:50
خدا بهشون صبر بده
روحش شاد

سلام ممنونم از محبتت خدا به شما سلامتي بده