محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

سري دوم عکساي گل پسرم...

1390/10/23 19:46
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزيز

سلام پسر قشنگم .امروز طلسم رو شکستم و چندتا عکس برات و خاله هاي گلت گذاشتم .ديدين تنبل نيستم .سري دوم عکساي گل پسري .

من نمیگویم هرگز نباید در یک نگاه عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد ...

ویکتورهوگو


  

 تولد آيدينزيارت مشهد

روز عاشورا

لباس مهد کودکت رو پوشيدي قربونت برم

فداي تو

 

پسرم آبله مرغون گرفته بودي...

صبح در راه مشگين شهر عروسي عمو حسين و خاله سها ...

قشنگ مامان ...

هتل ساوالان مشگين شهر...

نفس مني عشقم...

عروسي خاله سها و عمو حسين ...

قرون نگات...

عزيزمي به خدا ...

 

فرداي عروسي بعد از آب گرم ...دوست دارم يه عالمه ....

قربونت برم با اون دستاي دون دون شدت...

 

عروسي عمو مازيار

 

تابستون 90 ...

 بهترين بهترين من ...

اميد من ...

جيگر طلاي من ...

   

 

شيطونک من ...

هزاران يلدا را برايت آرزو دارم ....

 زنده باشي گلم...

 

خونه عمو بهرام و خاله شادي ...

عسلک مامان...

نفس مامان و بابا...

                   

 i love you...

خدای من؛

دستانت که مال من باشند؛

هیچ کس مرا دست کم نمی گیرد.

 

تابعد ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عباسی
23 دی 90 18:36
سلام
وب پرمحتوا و جالبی دارید..
خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه


سلام .ممنونم موفق باشيد
مامان ماهان
24 دی 90 13:53
وااااااااااااااااااااااااای دوست جونم حسابی ترکوندیاااااااااااااااااااا چه عکسهای خوشگلی گذاشتی به به چه پسری گل پسری قند عسلی

سلام.قربونت خاله .
مامان گیسو
24 دی 90 19:24
سلاممممممممممم عزیز دلممممممم
واییییییییییییییییی هورااااااااااااااااااااا
ماشا... چه پسر گلی عزیزمیییییییی
ماشاا... هزار ماشاا...
هزار الله اکبر
چشمم کف پاش
بوسسسسسسس


سلام .چقدر منو شرمنده کردي .ديدي ماماني زياد تنبل نيست بوسسسسسسسسس
حدیث
24 دی 90 21:49
مامانایی که دوس دارن راجع به شخصیت و هوش بچه هاشون از طریق نقاشی

اطلاعاتی داشته باشن میتونن نقاشی های نی نی ها و

تو وبلاگ خودشون بذارن و به من اطلاع بدن...

منم بعد از محاسبه هوش و اطلاعات شخصیتی

اونا رو خصوصی تو وبلاگشون میذارم......

راستی بچه ها باید بین ٢ تا ١٤ سال باشن....

این آزمون(آزمون نقاشی گودیناف)هست...

موفق باشيد
رعنا(مامان سیما)
25 دی 90 19:26
سلام دوست عزیزم
بلاخره چشممون به جمال آقا محمد حسین روشن شد
ماشاللا هزار ماشاللا چه گل پسریه این آقا محمد حسین خوش تیپ و سنگین.خدا براتون حفظش کنه.


سلام عزيزم .قربون چشات .خدا عزيزات رو برات نگه داره بوسسسسسسس


مامان پرهام
29 دی 90 15:46
ماشاللا چه پسری قدبلنده نه؟ هزار ماشاللا خیلی هم محجوب و دوست داشتنی خدا براتون حفظش کنه


فداي تو خاله گلي .زيادم قد بلند نيست نسبت به بچه هاي هم سن و سالش 2 -3 سانتي کمه .فداي مهربونيات مي بوسمتون
سودابه
1 بهمن 90 22:56
مردی شده برای خودش ما شا اله . خدا حفظش کنه . دلش و لبش همیشه خندون باشه و همیشه موفق . لذت بردیم .

سلام خاله گلي .مرسي عزيزم