محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 18 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

بهترین بهترین من ...

1390/9/22 10:56
480 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد
 
بهترین بهترین من


زرد و نیلی و بنفش
سبز و آبی و کبود
با بنفشه ها نشسته ام
سالهای سال
صبحهای زود
در کنار چشمه سحر
سر نهاده روی شانه های یکدگر
گیسوان خیس شان به دست باد
چهره ها نهفته در پناه سایه های شرم
رنگ ها شکفته در زلال عطرهای گرم
می ترواد از سکوت دلپذیرشان
بهترین ترانه
بهترین سرود
مخمل نگاه این بنفشه ها
می برد مرا سبک تر از نسیم
از بنفشه زار باغچه
تا بنفشه زار چشم تو که رسته در کنار هم
زرد و نیلی و بنفش
سبز و آبی و کبود
با همان سکوت شرمگین
با همان ترانه ها و عطرها
بهترین هر چه بود و هست
بهترین هر چه هست و بود
در بنفشه زار چشم تو
من ز بهترین بهشت ها گذشته ام
من به بهترین بهار ها رسیده ام
ای غم تو همزبان بهترین دقایق حیات من
لحظه های هستی من از تو پر شده ست
آه
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
در تمام ماه
در فضای خانه کوچه راه
در هوا زمین درخت سبزه آب
در خطوط درهم کتاب
در دیار نیلگون خواب
ای جدایی تو بهترین بهانه گریستن
بی تو من به اوج حسرتی نگفتنی رسیده ام
ای نوازش تو بهترین امید زیستن
در کنار تو
من ز اوج لذتی نگفتنی گذشته ام
در بنفشه زار چشم تو
برگهای زرد و نیلی و بنفش
عطرهای سبز و آبی و کبود
نغمه های ناشنیده ساز می کنند
بهتر از تمام نغمه ها و سازها
روی مخمل لطیف گونه هات
غنچه های رنگ رنگ ناز
برگهای تازه تازه باز می کنند
بهتر از تمام رنگ ها و رازها
خوب خوب نازنین من
نام تو مرا همیشه مست می کند
بهتر از شراب
بهتر از تمام شعرهای ناب
نام تو اگر چه بهترین سرود زندگی است
من ترا به خلوت خدایی خیال خود
بهترین بهترین من خطاب میکنم
بهترین بهترین من
                               
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سارا
24 آذر 90 15:00
سلام عزیززززززکم خوبی؟دوست کوچولوم خوبه؟راستی ما تو جشنواره شرکت کردیم کدمون 127 خوشحال میسیم رای بدین
من مطلب جدید نوشتم
خوشحال می شم سر بزنی


سلام .منو ببخش نتونستم .مي بوسمت عزيز دلم اميدوارم موفق باشي بوس
مامان ماهان
24 آذر 90 23:14
با پست تولد آپم


با تاخير امروز 27 آذره تولدت مبارک گلممممممم.بوسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
24 آذر 90 23:14
واااااااااااااااای چقدر زیبا و قشنگ نوشتی دستت درد نکنه بوووووووووووووووووووس برای بهترین بهترین


سلام گلم .بوسسسسسسسسس
مامان ابوالفضل
28 آذر 90 11:28


سلام عزيزمفداي مهربونيات.بووووووووووس
مامان گیسو
29 آذر 90 1:20
سلاممممممممم عشقم خوبی؟
دست هاتو باز کن که می خوام بپرم تو بغلت کلی دلم برات تنگ شده
بابا شعر قشنگ
دست گلت درد نکنه روحیم عوض شد با خوندش
کلاً من عاشق شعرهای مشیری هستم
این شعر مشیریه دیگه اشتباه که نکردم ؟
بوسسسسسسس

سلام گلم .ما دلمون بدجوري هواتونو کرده .آره گلم از مشيري بود .مي بوسمتون زيييييييييييييياد
sara
29 آذر 90 22:00
به صد یلدا الهی زنده باشی انارو سیب و انگور خورده باشی اگر یلدای دیگر من نباشم تو باشی و تو باشی و تو باشی


سلام گلم .ممنونم عزيز دلم بوووووووووووووس
مونا ( مامان النا)
1 دی 90 12:05
یلداتون مبارککککککککککک

سلام عزيزم .مي بوسمتون
مامان ماهان
9 دی 90 16:26
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
سلاااااااااااااااااااااام خوبی عزیزم




سلام قربون محبتت مي بوسمت عزيز دلم




سارا
13 دی 90 10:34
سلاااااااااام عزیزم خوبی؟ مسی از حضورت و تبریکت شعر خیلی قشنگی بووود بوووس
مامان ابوالفضل
15 دی 90 19:23
سلاممممممممممم بابا جون یه عکس از این گل پسر نمیخوای بزاری دلمون خوش شه؟


سلام عزيزم .گذاشتم قربون چشات...
مامانی کسرا
17 دی 90 10:40
سلام ممنون که به ما سر زدید خاله جون!
فکرکنم سرعت اینترنتتون پایینه چون الان با اکسپلورر باز می شن!!!
اگه بازم نشدیه خبر بهم بدید مرسی
راستی چه شعر قشنگی
خودتون گفتید؟!!!

سلام گلم .شعر فريدون مشيري بود .نتونستم عکساي گل پسري رو ببينم چرااااااااا.



سارا
19 دی 90 21:53
سلام عزیزم خوبی؟با یه مطلب جدید آپم و منتظر حضورت
نظر یادت نره دوسی


سلام عزيزم .رمز ندارم موفق باشيد.التماس دعا
سفانه مامان شهداد
19 دی 90 23:29
سلام عزیزم.. پس چرا وبلاگ قشنگت رو بروز نمیکنی؟ واقعا ازت ممنونم که با وجودیکه فکر کنم وقت نداری ولی به من سر میزنی.... روی ماهت رو میبوسم .....


سلام خاله گلي .خوش اومدي شهدادجونم خوبه .بوسسس
مامان گیسو
20 دی 90 2:36
سلام دوست گلم خوبی ؟
عزیز خاله خوبه ؟
آخرشم تو یه عکس از این جیگر نمی گذاری
به خدا چشم نمی زنیم یه عکس بگذار
بوسسسسسسس


قربون چشات اين چه حرفيه فداي تو تا بعد ...