محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

باز هم از تو برای ...

1389/11/9 14:15
336 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


هوالمتین

سلام عزیزدلم .صبح زیبایت به خیر .دلت گرم و سرت خوش .

دیشب پسملی خونه مادرجون اینا موندی و با بابا نیومدی خونه .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی رسیدم دیدم بابایی تازه اومده خونه ،از شما خبری تو ماشین نبود .فکر کردم شما تو ماشین خوابیدین ولی با جستجوی بسیار خبری از شما نبود . هوا بارونی و سرده شاید خبری از برف باشه .

مامانی خیلی بدی ولی اشکال نداره تو دلت می خواست که اونجا باشی و با سنا گلی و نوید و نگین بازی کنی هرجا که بچه است دلت همونجا خوشه .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب بعد از دیدن سریال بسیار زیبا و تاریخی مختار ساعت 12و 30 دقیقه شبکه تهران یه سریال فکر کنم اسمش بوی خاک عطرگلاب رو دیدم .موضوعش منو به فکر برد .

شخصیت اصلی داستان پدری بود که زنش رو 10 سال از دست داده بود و تنها دخترش را بزرگ کرده بود .حالا دخترش که بزرگ شده و ازدواج کرده بود و یه پسر 8-9 ساله هم داشت باید همراه شوهرش به تهران برای زندگی می رفت .پدر احساس خوبی نداشت و دلش نمی خواست با اونها بره احساس می کرد سربارشون می شه و....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


دوست دارم تا موقعی کنارت باشم که بتونم برات آرامش و آسایش داشته باشم . دوست دارم شاهد تموم موفقیت های فردات باشم .هر روز می نویسم که بدونی من به یادتم و اینجا این مکان نمی تونه منو از فکر تو بیرون کنه .از اینکه این محیط رو راه اندازی کردن تا مادرایی مثل من برای امید زندگیشون بنویسن و ردپایی از دیروزها بذارن بسیار تشکر می کنم وامیدوارم خدا فرداهای خوبی رو برای تمام همسایگان دیوار به دیوار این محیط و همه هموطنان رقم بزنه .  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


دیشب بدون تو ولی با یاد تو خوابیدم .صدات تو گوشهام بود و دلم هم پیش دلت و....

عشق منی عمرمنی

یادت باشه تو خیال منی

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)