محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

هميشه در برم باشي

1389/11/8 18:34
319 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمعین

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

من به چشمای خودم شک کردم این همه میشه مگه زیبایی

مثه تو وقتی تو خوابا هم نیست نمیشه حتی بگم رویایی

امروز هوا دلگیر و سرده .هوا هوای بارونه.تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دیشب  تا من رسیدم خونه خواب بودی . بابایی می گفت: که رفته بودین بازار و کباب نوش جان کردین غذای مورد علاقه شما  و حسابی آتیش سوزوندین  و موقع اومدن هم بهونه گیری کردین که شب خونه مادروایستین  و از خستگی تو ماشین خوابیدین و به خاطر اینکه زود خوابیدین صبح هم زود بیدار شدی.

عسل مامان : پاشو . ببین روز شده

مامانی: باشه . باشه

عسل مامان: قلقک می دما.پاشو دیده مامانی

 مامانی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عسل مامان :آفرین نداه تن ببین روز شده

و مامانی:  بیدار شدم .

با برنامه عموهای فیتیله که داشتن ورزش می کردن شما هم  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

سه تایی صبحونه  خوردیم .عزیز دلم برنامه فیتیله رو نگاه کردی بابایی رفت و برای شما باقلوا خرید و بعد از خوردن باقلوا (به قول شما باقالا) اومدیم اداره .

  برای اولین بار بهونه گیری کردین که با من بیان تو اداره خلاصه با گریه رفتین و من هم با دلی گرفته و ناراحت اومدم اداره .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 دوستتتتتتتتتتت دارم و می بوسمتتتتتتتتتت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

حالا شما با بابایی خونه مادراینا هستین.امیدوارم در آینده ای نزدیک به دور از همه دغدغه ها روزها را سپری کنیم .

خدایا همه هستی ام را به تو می سپارم ای مهربانترین مهربانان

 

لالالالا گل نرگس

 نباشم دور، ِز‌‌ تو هرگز

 هميشه در برم باشي

چو تاجي بر سرم باشي

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)