محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 17 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

بدون عنوان

1390/8/16 20:42
373 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند جان و خرد کزين برتر انديشه برنگذرد

سلام عزيز دلم .قبل از هرچيز عيد قربان رو به تو عزيز دلم و خاله هاي گل و مهربون تبريک مي گم .

عید قربان كه پس از وقوف در عرفات و مشعر و منا فرا مى رسد، عید رهایى از تعلقات است. رهایى از هر آنچه غیرخدایى است. در این روز، اسماعیل وجود را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا كردیم قربانى کنیم تا سبكبال شویم.

زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم.

روز نگار رفتن شما به مهد کودک:

روز اول که با شور و شوق زياد مي رفتي .شنبه  با بچه هاي مهد رفتين اداره آتشنشاني خدار رو شکر تا اينجا خوب بود اما روزاي ديگه از تنبلي زياد به قول خودت خوابم مياد .نمي خوام برم مهد کودک .اونجا رو دوست ندارم .خسته کنندس .از اونجايي که يکشنبه ها کلاس کارآفريني داري مي گي ماماني سخته نمي تونم و ... من باورم مي شه که اين حرفا و جملات از زبون پسر کوچولوي منه .الهي مامان قربونت بشه .گلم داري کم کم بزرگ مي شي و من ...

دوست دارم خيلي زياد اين ماجرا ادامه دارد تا بعد ...

من یه پرنده م آرزو دارم تو باغم با شی
من یه خونه ی تنگ و تاریکم کاشکی تو بیای چراغم باشی
هر جا که باشم هر چی که باشم تو باید باشی
تا زنده باشم می میرم اگه از تو جدا شم
می میرم اگه از تو جدا شم
اگه تاریکم اگه روشنم اگه پاییزم اگه بهارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم

مثل هر کسی که دوست می داره جسم و جونشو
مثل اسمونی که ستاره شو یا ستاره ای که اسمونشو
اگه تاریکم اگه روشنم اگه پاییزم اگه بهارم

تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم

مثل هر کسی که دوست می داره جسم و جونشو

من یه پرنده م ارزو دارم تو باغم با شی
من یه خونه ی تنگ و تاریکم کاشکی تو بیای با شی
هر جا که باشم هر چی که باشم تو باید باشی
تا زنده باشم می میرم اگه از تو جدا شم
می میرم اگه از تو جدا شم
اگه تاریکم اگه روشنم اگه پاییزم اگه بهارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو
17 آبان 90 2:55
سلامممممممم عزیز دلممممممم
خوبی؟
عیدت مبارکککککککککک
بابا یه عکس بگذار دیگه به خدا چشم نمی زنیم


خاله جوني .مرسي گلم .گر صبر کني مامانم يه کارايي مي کنه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسو
17 آبان 90 14:57

بازم عیدتون مبارک دوست نازنینم
بوسسسس


فداي تو عزيزم .ممنونم.عيد شما هم مبارک .بوسسسسس
سودابه
18 آبان 90 2:51
عیدتون مبارک . به چه مامان پر احساسی . دلتون همیشه شاد.


فداي تو عيد بر شما هم مبارک بوس