محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

روزهای قشنگ

1389/11/7 12:04
340 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که در این نزدیکی است

امروز هوا بسیار زیباست .توی این هوای قشنگ دلم می خواد دستات تو دستم باشه و با هم قدم بزنیم .با بابایی سه تایی بریم پارک و تو شیطونی بکنی .با بچه هایی که تو پارک هستن دوست بشی و شب هر دفعه یادشون بیاری و بگی دوستام دوستام و بعد دوباره تصمیم بگیری که مامان منو ببر مهد تودت.الان شما پیش مادرجون هستین و من اداره .

کارای هر روزت ، کارتون نگاه کنی ،عموپورنگ ، پلنگ صورتی و تام و جری از کارتونای مورد علاقه ات هستن وقتی که از دیدن کارتون خسته شدی با ماشین ها : تراکتور و خاور و ماشین پلیس با لباس پلیس و... خلاصه بساط اسباب بازیهات همیشه پهنه .

 لحظه های پاک و معصومت  را یکی یکی سپری می کنی . دقایقی را پشت سر می گذاری که ساده و بی آلایش هستن .

بوسه ای که هر از گاه بدون دلیل به من هدیه می کنی ، دوستت دارمهات و یا حتی لجبازیات برای اینکه من سرکار نرم ،همه و همه موهبتی است که این دلمشغولی ها نمی گذارد درکش کنم .

گاهی اوقات از کوره در می رم و دعوات می کنم و بعد به انداز یک دنیا دلم می گیره و خودم را سرزنش می کنم و تو را غرق بوسه .

شبها موقع خواب و خواسته های جالبت برای اینکه دیرتر بخوابی :شیر کاکاهو(کاکائو) . آب . نون . تارتون (کارتون) ، برق چرا خاموشه و ...

کلمات جالب به زبان عسل مامان: بیا منو بدیر ---------- بیا منو بگیر

                                            هخ تردم----------- یخ کردم

                                             نتن --------------- نکن

این لغت نامه شما ادامه دارد ....

همیشه زنده باشی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)