محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

سلامي دوباره ...

1390/6/11 18:06
408 بازدید
اشتراک گذاری

به نام يگانه هستي الله

 

 

سلام پسر قشنگم .عزيز دلم .

اين چندوقته دل و دماغ نداشتم بنويسم و اينکه سرم شلوغ بود .

گلم قبل از هرچيزي عيد سعيد فطر رو بهت تبريک مي گم  .(بر همه مسلمانان جهان مبارک باشد ان شاءالله و الهي که عيدي خوبي رو گرفته باشين همتون آمين )

گلم عمرم اين چند روز تعطيلات من شيفت بودم.البته فقط عصرها .اين چند روز ديدم که چقدر بزرگ شدي گلم .چه چيزايي ياد گرفتي.بزرگ شدي عمرم .ماشاالله .قربونت برم من .

نقاشي مي کشي .خميربازي .چکش درست مي کني .خونه مي کشي و خلاصه اميد مامان همين قدر که زندگي من با اين لحظه هاي با تو بودن رنگ زندگي گرفته .

دوست دارم عزيزم و اين دوست داشتن بي حد و اندازه رو خالصانه تقديم مي کنم به تو عزيزتريني براي من .هديه قشنگ خدا .نور و روشنايي اين با هم بودن...

 چند شب پيشا ما افطاري مهمون داشتيم با آيدين داشتي بازي مي کردي .پسر خوبي بودي تا اينکه آيدين اومد و گفت: خاله محمدحسين يه کار بدي کرده .گفتم چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفت:چادربازي شو با چاقو پاره کرده .

اومدم اتاقت ديدم بله گوسفندش رو چاقو زدي با عصبانيت بهت گفتم اين چه کاريه از ترس

 دلم برات سوخت .فقط برات خط و نشون کشيدم و اومدن پايين ...

 

تنها کار بدت همين بود و اين که از درجه لجبازي شما چند درجه اي کم شده الهي شکر .

از همه خاله هاي خوبي که تو اين مدت به ما سرزدن از لطفشون ممنونيم .

اين چند روز هوا خنک شده بود و باروني .

هوا بسيار عالي بود .فقط دلم بار زحمت کشاورزا سوخت خدا کنه زياد خسارت نديده باشن .

الهي دست حق باشه پناهت

گلاي رازقي تن پوش راهت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آتین
11 شهریور 90 18:10
سلام عزیزم
عیدتون مبارک
محمد حسینو ببوس

ممنونم گلم .آتين گلي روببوس
مامانی کسرا
12 شهریور 90 1:09
سلام اومدید به سلامتی؟
جاتون خالی بود


فداي تو عزيزم .لطف داري گلم
مونا (مامان النا )
12 شهریور 90 2:16
سلام دوست جونم
ممنونم که به ما سر میزنی
محمد حسین گلم رو از طرف من ببوس


خواهش مي کنم.دوستون داريم .مواظب خودتون باشين بوس
مامان گیسو
15 شهریور 90 6:13
سلام عزیز دلم
دوست مهربونم
نماز و روزهات قبول باشه
ببخشید دیر شد عیدتون هم مبارک
عزیز خاله رو ببوس


سلام سلام به روي ماهت .خواهش مي کنم گلم .زنده باشيد
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:33
به به سلام
بابا دلمون براتون تنگ شده بود
محمد جون چاقو خطر داره خاله
بوووووووووووووووووووووووس


سلام .منم دلم براتون تنگ شده يه خورده بيشتر سرم شلوغه ببخشيد .ميام پيشتون بوس
مامانی
15 شهریور 90 9:07
سلام خوشحال می شم به ما هم سر بزنی من لینکتون کردم


سلام.خوش اومدين
رعنا(مامان سیما)
15 شهریور 90 9:51
سلام دوست خوبم
من هم عید فطر رو به شما تبریک می گم و آقا محمد حسین گل و از دور می بوسم
راستی من خیلی دوست دارم قیافه محمد حسین رو ببینم چرا عکسی ازش تو وبلاگ نمی ذارید؟!


سلام عزيزم .ممنونم از لطفت .در اولين فرصت مي زارم .
حسین کوچولو
15 شهریور 90 13:38
سلام دوست خوبم.زنده باشی


ممنونم گل .شاد باشي و زنده
سفانه
24 شهریور 90 19:44
بابا این پسرت که خیلی گله... تنها کار بدش همینه؟؟؟ پسر خواهر من این کمترین و بی اهمیت ترین شیطونیشه... ههههه... خدا برات نگهش داره ایشالله عزیزم. ببوسش... مراقب خودت باش... بووووس


سلام خاله خوش اومدي فداي تو خدا شهدادجونو برات حفظ کنه .ممنونم از لطفت بوسسسسسسسس
سودابه
26 شهریور 90 18:53



سلام گلم .خداروشکر که حال باباي باران جونم خوب شد .الهي آرامش مهمان هميشگي خونتون باشه و لبخند هميشه مهمون لباي قشنگتون .از دعاي خوبت هم ممنونم .الهي آمين بوس
مامان گیسو
28 شهریور 90 14:07



فداي تو زنده باشي کپسول انرژي بوس
مامان ماهان
29 شهریور 90 10:34
سلام خوبی


خوبيم به خوبي شما
مامان پرهام
1 مهر 90 14:00
چاقو؟؟؟؟؟؟؟؟ مراقب خودت باش پسر!
مامان گیسو
6 مهر 90 2:29
عاشقتمممممممم خیلی ماهیییییییییی می دوسمت زیاددددددددددد
مامان ماهان
6 مهر 90 23:44
دوستی مدتش مهم نیست دوامش مهمه / دوری و نزدیکش مهم نیست یادش مهمه



فداي تو .ممنونم که به يادم هستي .زنده باشي گلم

مامانی کسرا
10 مهر 90 18:24
واااای دیگه کم کم داشتم از اومدنتون نا امید می شدم
سلااااااااااام


سلام گلم ما اومديم .ممنونم از لطفتون .
مامان ماهان
15 مهر 90 16:37



يه عالمه دوستون دارم .زنده باشيد و موفق