محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

ماه عزيز ...

1390/5/21 15:15
371 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزيز

سلام پسر قشنگم .اميد مامان .همه ي زندگي من .

اين چند وقتي که نبوديم هم خوب بود و هم بد .

يه مسافرت کوچولو بدون بابايي .من و شما و مادرجون رفتيم کرمانشاه خونه خاله مژده جون و شما با رائين گلي و لاوين جون کلي بازي کردين .البته داخل پرانتز بگم که کلي آتيش سوزوندين مخصوصا وقتي که رفتيم قصر شيرين اونجا شما با سرمدجون و رائين بيشتر منو اذيت کردين .هوا خيلي گرم بود ولي ديدن قوم و خويش و دوستان خيلي خوب بود وخوش گذشت .دست همشون درد نکنه .خاله مژده جون که خيلي زحمت کشيد و اون چند روز همش با ما همراه بود .خاله مژگان باديدن شما به من اميدواري دادن و گفتند و رشد شما بد نيست .آخه خاله مژگان خاله بابايي فوق تخصص اطفال هستند و از روزي که شما به دنيا اومدين من خيلي مزاحمشون شدم . گلم ما که نبوديم بابايي کارش تعطيل شد و رفت تهران پيش عموم محمدرضا و بهش سر زد.البته اول خونه عمو عباس اينا رفت . شما عاشق اتوبوس بودين و کلي ذوق مي کردي.فداي تو بشم .وقتي اتوبوس واسه شام نگه داشت از ذوق زيادي داد مي زدي .عاشقتم به خدا .اينروزهاي پاک و معصوم رو  مي خوام برات يادداشت کنم تا وقتي بزرگشدي يادت باشه که از دنياي پاک و معصوم اين روزها دور نشي .

عزيز دلم عاشق نقاشي کشيدن هستي منم ديروز برات چندتا کتاب رنگ آميزي و مداد رنگي و جا مدادي و ماژيک و مدادتراش خريدم کلي ذوق کردي وخوشحال شدي و روزا کلي باهاش سرگرم مي شي و دقيق رنگ مي کني تا مبادا از خطش بزنه بيرون .فداي تو بشم مامان .

دوبار توي خونه جديدمون سفره افطاري پهن کرذيم .يک بار پدرجون اينا رو با عمو اينا دعوت کرديم . باروني بود و سرد خوش گذشت و يه شب هم عزيزجون اينا رو دعوت کردم .اون شب هم خوش گذشته به فاصله يه شب افطاري دادم .الهي سفره هاي همه پهن خانه هاي همه گرم باشد .نماز و روزتون قبول درگاه احديت باشد آمييييييين .التماس دعا .اگه دير ميام و برات پست ميذارم به خاطر مشغله زيادي همين و بس .دوست دارم گلم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ماهان
21 مرداد 90 15:29
به به رسیدن بخیر عزیزم
الهی همیشه گشت و گذار باشه
آفرین عزیزم میخوای بزرگ شی یه هنرمند بزرگ بشی گلم
الهی موفق باشی

سلام عزيزم .قربون محبتت
مامان پرهام
21 مرداد 90 16:25
سلام ایشاللا همیشه سفره تون پربرکت باشه. التماس دعا. دوستتون داریم


سلام گلم .ممنونم .التماس دعا
سودابه
23 مرداد 90 0:28
خیلی التماس دعا . خدا شادی و سلامتی رو از خودتون و برکت رو از سفره تون دور نکنه.


قربون محبتت گلم التماس دعا دارم
مامان شازده کوچولو
23 مرداد 90 17:06
سلام عزیزم
عبادت قبول
همیشه شاد باشید


سلام گلم نماز و روزتون قبول التماس دعا


رعنا(مامان سیما)
23 مرداد 90 17:59
سلام
نماز و روزه هاتون قبول
من هم امیدوارم تو این ماه عزیز سفره هیچ مسلمونی خالی نباشه
التماس دعا دارم وقت افطار ما رو هم یاد کنید

ممنونم گلم .نماز و روزه شما هم قبول باشه .محتاج دعايم .
مامان گیسو
23 مرداد 90 18:38
سلامممممممم دوست گلم خوبی ؟
نمار و روزت قبول باشه عزیزم
ممنونم از محبتت
بوسسسسسسسس

قربونت عزيزم .التماس دعا .
مامان ماهان
26 مرداد 90 15:58
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سلام .واي چقدر خوب اين دفعه بيام کلي بهم خوش مي گذره .دوستون دارم .
مامان پرهام
28 مرداد 90 15:48
دوباره سلام. ما به روزیم!


سلام گلم .الهي زنده باشين
مامانی کسرا
29 مرداد 90 9:56
سر سفره پر برکتتون و تو این شبای با ارزش واسه کسرای منم دعا کنید خدا یه سرنوشت خوب بهش بده سالم وصالح باشه
محمد حسین جان واز طرف من ببوس

قربون خاله مهربون .براي خوشبختي و عاقبت به خيري همه بچه هاي معصوم دعا مي کنيم .مي بوسمتون
مامان آتین
31 مرداد 90 12:33
سلام همشهری خوبی؟
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
بوووووووووس


ممنونم گلم .التماس دعا خيلي زياد .آتين گلي رو ببوس
مامان گیسو
2 شهریور 90 13:01
خیلی ماهی
خیلی مهربونی
یه دنیا ممنونم
بوسسسسسسس


قربون محبتت .زنده باشي گلم
مامان پرهام
4 شهریور 90 15:54
سلام کجایید؟


سلام عزيزم .زير آسمون خدا .در کنار شما ممنونم که حال ما رو مي پرسين
مامان ماهان
7 شهریور 90 0:08
سلام خانمی خوبیییییییییییییییی کم پیدا شدیییییییییییییییی


سلام عزيزم .يه کم سرم شلوغه و درگيرم .التماس دعا دوست دارم گلم
سودابه
7 شهریور 90 23:46
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم. شاد باشید.


قربونت برم .منم براتون بهترين ها رو آرزو مي کنم
مامان الی
8 شهریور 90 12:22
سلام عزیزم طاعات شما هم قبول باشه انشاا...


فداي تو .ممنونم از لطفت. الهي که خدا بهترين ها رو قسمتتون کنه
مامانی کسرا
9 شهریور 90 9:38
عیدتون مبارک


ممنونم بر شما هم مبارک