محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

شش سال با هم بودن ...

1390/5/8 0:24
331 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوالمعشوق

سلام عزیزدلم .الان که دارم این پست را می نویسم ما کرمانشاه خونه خاله مژده هستم.شما این چند روز حسابی  با رائین و سرمد آتیش سوزوندین.در پست بعدی همه ماجرا و داستان شلوغ بازیهاتون رو می نویسم.

امروز سالگرد ازدواج من و باباییه .شش سال زندگی مشترک.گریه وخنده .سختی وآسونی .دلتنگی و...

خیلی زود می گذره ...

امیدوارم علی عزیزم سالهای خوبی رو در کنار هم شاد و موفق زندگی کنیم ودست در دست هم تمام مشکلات رو از پیش پا برداریم ودر تمام پیچ و خم های این زندگی با هم باشیم .

دوستت دارم همین و بس  ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
12 مرداد 90 0:18
عزیزم مبارکههههههههههههه الهی سالیان سال کنار هم شاد باشین

استشمام عطر خوشبوي رمضان از پنجره ملکوتي شعبان گواراي وجود پاکتان.


قربون محبتت التماس دعا
مامان ابوالفضل
12 مرداد 90 18:01
سلام مممممممممممممم
عزیز مبارک باشه
سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی و سپری کنید

ممنونم گلم .سلامت باشين
مامان ماهان
15 مرداد 90 23:08
سلام گلم خوبیییییییییییی


خوبم گلم به خوبي شما
رعنا(مامان سیما)
16 مرداد 90 17:02
سلام عزیزم
سابلگرد ازدواجتون رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال با سلامتی و شادی کنار هم زندگی کنید

سلام عزيز دلم .ممنونم لطف داري .
مامان پرهام
17 مرداد 90 15:23
سلام مبارک باشه ایشاللا عروسی پسرتون و نوه هاتون رو ببینید


سلام گلم .قربون محبتت
مامان گیسو
20 مرداد 90 19:26
سلام دوست جونمممممممم
مبارکههههههههههه
الهی سال های سال با خوشی کنار هم باشید
بوسسسسس
رمزو برات گذاشتم

سلام مامان موناجونم .ممنونم از لطفتت