محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

يه سقف زندگي (بوي تازگي)...

1390/4/17 19:21
378 بازدید
اشتراک گذاری

هوالکريم

پروردگارا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری .من چون توئی دارم و تو چون خودت نداری .امام ساجدین حضرت زین العابدین .

سلام پسرقشنگم .خونه نو مبارکت باشه عزيز دلم .الهي روزهاي خوب و خوشي رو با هم تجربه
کنيم .

        

دقيقا از تاريخ سوم تير اسباب کشي داشتيم اونم در هواي باروني فکرش رو بکنين .به قول دوستان اينجوري بهتر شد حداقل گرما اذيتت نمي کرد ولي بارون بود ...

اينم بگم ما يه هفته قبل تر اسباب کشي رو شروع کرده بوديم خورد خورد مي برديم اما سوم تير به قولي رسمي شد و ما باورمون شد که ديگه واقعا رفتيم سرخونمون .حس خوبيه ولي بعضي از خاطرات ته دل آدمو قلقلک مي ده ديگه .

اسباب کشي ما با صدا بارون همراه بود وسايل آشپزخونه رو زندايي ميترا زحمتش رو کشيد و يه کمي همه عمه الناز .زندايي زهرا و مژده جون هم دستشون درد نکنه خيلي زحمت کشيدن .مژده جون که اتاقت رو تميز کرده بود وقتي شما اومدين بهت گفت چشاتو ببند شما تو ذوقش زدين و گقتي:برو اونور .بعدهم گفتي چرا اتاقمو دست زدي .برو از اتاقم بيرون و ما هاج و  واج ...عزيزدلم اين وسط تو اين همه ريخته و پاشا تو و سنا ديوونم کردين .اين چند وقت فقط کارم شده بود

يه روز هم مرخصي گرفتم ولي بازم يه عالمه مونده بود .کارم شده بود يه سر اداره و بعد تميزکردن و باز کردن بسته ها و کارتن ها واي عجب دردسريااااااااااااااولي خب شيرين هم بود .

اين چند مدتي که نبوديم باباجي و عزيزجون و دايي مجتبي و زن دايي فرشته و مژده جون و محمد علي جون ومحمد مهدي جون به زيارت آقا امام رضا مشرف شدن .دايي مصطفي يه نصفه روز اومد پيشمون بدون حسام جون و زن دايي سارا .عمو محمدرضا قبول شده وبايد از دوشنبه بره الهي که موفق باشه و هر چي خيره براش پيش بياد .ديگه ديگه ديگه اينکه دايي عباس و پدرجون خيلي زحمت کشيدن و تا يادم نرفته دايي مصطفي و دايي مرتضي .مادرجون هم همينطور به دل کسي برنخوره همه کمکمون کردن .الهي زير سايه الطاف خداوندي زنده باشند .

niniweblog.com

راستي دوست جوناي گلم هم بهم انرژي مي دادين و به ما سر مي زدين الهي زنده باشين .از همتون متشکرم و دوستون دارم .اگه بهتون سرنزدم واقعا خسته بودم و کاراي زيادي داشتم الانم کلي کار نيمه تمام دارم که بايد تموم کنم .خيلي عزيزين واسه من .

niniweblog.com

احساس غریبی مکن اینجا که رسیدی

این کلبه ناچیز تعلق به تو دارد

تا بعد در پناه خدا باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان شازده کوچولو
17 تیر 90 19:32
سلام عزیزم
خسته نباشید ، ان شاالله به سلامتی و دل خوش
خیلی لذت بخشه بعد از کلی کار و خستگی زیر سقفی که مال خودته میری ، مبارکت باشه عزیزم

ممنونم گلم .همينطوره که گفتي
مامان فرشته
17 تیر 90 19:42
به به سلام علیکم
رسیدن به خیر
خونه نو مبارک
الهی به سلامتی و دل خوش
خسته نباشید همگیتون
ببخشید دست خالی اومدیم این گل تقدیم با عشق

فداي تو .عزيزدلم ممنونم. خودت گلي عزيزم.
مامانی کسرا
18 تیر 90 10:00
انشا الله به سلامتی !
خونه نو مبارکه
انشااله دانشگاه رفتن ودامادی محمد حسین جون و تو این خونه جشن بگیرید


ممنونم .در کنار خاله جونيا و ني ني هاي نازشون
مامان الی
18 تیر 90 10:53
سلام عزیزم...خسته نباشی ...ایشالله به سلامتی ...بووووووووووس


مرسسسسسسسسسسي گلم .پسمل خاله خوبه .
مامان ماهان
18 تیر 90 23:54
منزل جدید مبارکههههههههههههههههه
خسته نباشی گلم

ممنونم عزيزم .لطف داري
رعنا (مامان سیما)
19 تیر 90 8:12
سلام عزیزم
خونه نو مبارک
انشاللا به شادی و سلامتی
اانشاللا تو این خونه جدید تمام کارهای خیر و زیارتها قسمتتون بشه
بوووووووووووووووووووووس

ممنونم عزيز دلم
مامان فرشته
21 تیر 90 0:30
سلام دوست جونممممممم خوبی ؟
وای نگو که داره خوش می گذره
دارم از ترس زایمان قبض روح می شم نمی دونم چرا با اینکه تجربه اش رو دارم
برام دعا کن


ترس نداره .مي دونم که الان دارم جواب مي دم ديره .چون فکر کنم الان گيسو جوني من تو بغلته اينطور نيست .
مامان آتین
21 تیر 90 13:17
سلام عزیزم
خونه نو مباااااااارک
بوووووووووس


ممنونم گلم
مامان ماهان
23 تیر 90 10:23
سلام عزیز دلم خوبی


خوبم گلم به خوبي شما
مامان فرشته
24 تیر 90 18:28
سلاممممممم دوست نازنینم خوبی ؟


فداي تو بشم گلم .اين چند روز اين قدر سرم شلوغ بود نشد بهت سر بزنم .اميدوارم الان گيسو جون تو بغلت باشه و دو تايي با هم آرامش رو احساس کنين و ديگه فکر وخيال نکني و گيسو جون با اومدنش شادي رو ميهمون خونه ات بکنه آمين .دوست دارم عزيزم
مامان پرهام
26 تیر 90 19:47
سلام خونه ی نو مبارک. مواظب اون وروجک ها باش منظورم پسرت و سنا ست!


لطف داري گلم مممنونم از لطفت .
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:41
سلام عزیز جون
مبارکه
خسته نباشی
ایشاالله توی این خونه همیشه شاد باشین و سلامت


ممنونم گلم در کنار شما
مونا (مامان النا )
30 تیر 90 20:21
خونه ی نو مبارک عزیز خاله
و یه خسته نباشید بزرگ به مامان مهربونت
ایشالله همیشه در کنار هم زیر سقف خونه تون خوب و خوش و سلامت باشین.
میبوسمت عزیز خاله


خاله جوني ممنون از محبتت .دوستون دارم
مامان شازده کوچولو
30 تیر 90 21:22
سلام عزیزم
نیستی......
معلومه که سرت شلوغه
هرجا که هستی سالم و شاد باشی دوست من


همينطوره که گفتي .ممنونم از لطفتت .مي بوسمتون