محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

بوسه بر دستان پرمهر ...

1390/3/25 13:31
695 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

هوالمحبوب

سلام عزيز دلم .

اين روز عزيز روز ميلاد اميرمومنان علي عليه السلام رو به بابايي و پدرجون و باباجي و خودت تبريک مي گم .

                              

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت / جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک / دیوار حرم به احترام تو شکافت . . .

 

   

تقديم به پدران عزيز:

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک . . .

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

اس ام اس و پیامک زیبای تبریک روز پدر

 

تقديم  به همسر عزيزم

همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم بهترین مرد عالمی تبریک میگویم

و تقديم به مرد آينده و باباي نه چندان دور

نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ، جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد .

                                             

تقيدم به همه باباي آينده

                                                       

              

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان سعید
25 خرداد 90 13:47
سلام
خدا پدر و پسر رو برات حفظ کنه
عید میلاد مبارک


ممنونم عزيزم.خدا عزيزاي شما رو هم براتون حفظ کنه
مامان فرشته
26 خرداد 90 4:04
سلامممم عزیز دلم خوبی ؟
منم این روز رو به همه باباهای خوب دنیا تبریک می گم
بوسسسسسسسسس


من هم از اينجا با شما همراه مي شم و تبريک مي گم بهشون
الی
26 خرداد 90 13:52
اگر بدانی...

چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
"پدرت"را می پرستی!!!

روز پدر مبارک



خيلي زيبا بود ممنونم گلم

رعنا (مامان سیما)
27 خرداد 90 8:12
سلام عزیزم من هم روز پدر رو به همه پدرهای مهربون و زحمت کش تبریک میگم
همچنین روز مرد رو به آقا محمد حسین مرد کوچک تبریک میگم


عزيز دلم ممنونم
مامان پرهام
27 خرداد 90 16:08
سلام ایشاللا یه روزی برسه که همسر و فرزندان پسرتون این روز رو بهش تبریک بگن


ان شا ءالله .لطف داري خيلي زياد.ممنونم
سودابه
28 خرداد 90 1:27
برای خانواده خوبتون بهترینها رو آرزو میکنم.

منم همينطور گلم
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:33
روز سه مرد زندگیت مبارک
خدا حفظشون کنه


قربون لطفت عزيزم
مامان فرشته
30 خرداد 90 12:42
سلام عزیزم دلم
نمی دونم با چه زبونی ازت تشکر کنم دوست خوبم

به من به حدی محبت می کنی که همیشه شرمندت هستم
از خدا برات همیشه بهترینها رو آرزو می کنم عشق من
بوسسسسسسسسسسسس


فداي مهربونيات .دوست دارم لطف داري گلم .گيسوي من خوبه فداش بشم
مامان ماهان
31 خرداد 90 16:17
مامان پرهام
31 خرداد 90 23:53
سلام دوبارهما به روزیم عزیز!


سلام عزيزم
مامان پرهام
4 تیر 90 11:13
دوباره سلام! ما به روزیم خاله!
مامان ماهان
5 تیر 90 0:01
در شكار معرفت با عاشقان پيمان بسته ايم
در ميان عاشقان ما عاشق دل خسته ايم
درجواب بي وفايى مهربانى كرده ايم
مهربانى را به رسم معرفت طى كرده ايم




فداي مهربونيات
مامان فرشته
6 تیر 90 3:10
سلام عزیزم خوبی ؟
کجایی ؟
نگران شدم


سلام عزيز دلم .زيرآسمون خدا با يه عالمه کار
مامان فرشته
7 تیر 90 18:50
به سلامتی و دل خوش
خسته نباشی دوست خوبم

قربونت بشم .چقدر تو ماهي .گيسوي خاله خوبه .
مامان ماهان
8 تیر 90 17:27
سلام گلم
خسته نباشی عزیزم
محمد جونمو ببوس

قربون محبتت خاله جوني .
مامانی کسرا
11 تیر 90 10:11
به امید روزی که نی نی های ما بابا شن!!
گرچه ما پیر میشیم اما...

آمييييييييييييين .چه روزي بشه اونروز حتي اگه پير بشيم.دوستون دارم
سودابه
11 تیر 90 20:24
سلام . کم پیدایی . خودتون و محمد جان خوبید؟ وبتون خیلی دیر باز میشه . من هم با چنین مشکلی روبه رو بودم . اما از وقتی همین طوری قالب وب رو عوض کردم ،سریعتر باز میشه . نمیدونم اتفاقی بوده یا واقعا موثره ؟ شاد باشید.

عزيزدلم .ممنونم از لطفتون .ما خوبيم به زودي ميايم.
مامان فرشته
11 تیر 90 20:34
سلام خوبی ؟
می بینی دوست جونی چه آدم های سر خوشی پیدا می شن ؟
من موندم یعنی کار وزندگی نداره ؟

فداي تو.بي خيال کاريش نمي شه کرد .مواظب خودت و گيسو جونم باش
سفانه
13 تیر 90 2:27
ایشالله خدا همسر گلت رو برات سلامت نگه داره و سایه اش صد سال بالای سر تو و پسر نازنینت باشه عزیز دلم. جیگر طلات رو از طرف من ببوس. آرزو میکنم که همیشه بهترینها برات پیش بیاد و دلت شاد و لبت خندون باشه...... در کنار کسانی که دوستشون داری........ بوس بوس

سلام گلم .خوش اومدين.منورکردين .فداي قدم شهدادجون و مامان گلش.منم براتون بهترين ها رو آرزو مي کنم
مونا (مامان النا )
13 تیر 90 2:34
سلام دوست مهربونم
من امروز از سفر برگشتم
از لطفت خیلی ممنونم
بوسسسسسسسسسسس

به سلامتي خوش گذشت عزيزم .خوبي
مامان ماهان
15 تیر 90 14:15
سلام گلم خوبییییییییییییییییی


ما خوبيم به خوبي شما
سودابه
16 تیر 90 0:45
سلام نیستس . ان شااله که سفر و گردش و بعدش هم خبرای خوب . شاد و سلامت باشید.

ممنونم از محبتت .درگير اسباب کشي هستم به زودي ميام
ریحانه
16 تیر 90 22:44
ممنونم گلم محمد جونو ببوس


لطف دارين .مي بوسمتون