محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

روزهای یک ماه زیبا...

1390/2/30 19:37
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوالجمیل

سلام قشنگم .سلام عزیزم

دیروز مهمونهای خیلی گل و عزیزی داشتیم .محمد جون هم اومده بود .خیلی خوب بود .امیدوارم بهشون خوش گذشته باشه .آش ترش خورون بود .

قلب مامان بعد رفتیم بازار .٤ دست زیردستی و یه تابه چدنی خریدیم و بعد هم خونه مادرجون اینا هم  شب تولد سنا گلی بود .یه تولد کوچولو و ساده .تولدت مباک دخمل من سنا گلی

و تو سنا گلی واسه خودتون

 

شب هم اومدیم خونه .شما هم طبق معمول با کلی ناز و ادا و اطوار خوابیدی .

عزیزترینم روزهای آینده را برایت روشن و پر از موفقیت آرزو می کنم .

دوست دارم تا بینهایت .شنبه مادراینا می رن تهران عمو محمدرضا امتحان داره ودوباره منو فکر اینکه شما باید پیش که این هفته رو بمونی ...

دوستت دارم با من بمان

چقدر خوبه که تو هستی چقدرخوبه تورو دارم

جقد خوبه که از چشمات می توانم شعر بردارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پرهام
30 اردیبهشت 90 20:08
سلام. آش ترش خورون! باید روز خوشمزه ای بوده باشه. ایشاللا همیشه با عزیزانت شاد باشی.


جاي دوستاي گلم خالي بود .دوستون دارم .زنده باشيد
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 22:52
الهی همیشه شادی و خوشی باشه
بوسسسسسسسسس


همچنين شما .الهي هميشه دلتون شاد باشه و لباتون خندون
مامان مسیح
31 اردیبهشت 90 12:14
سلام خوبین ؟ پسمل نازت خوبه ؟ انشالله همیشه خنده رو لبای جفتتون باشه ...


مامان گلي .الهي ايام به کامتون باشه
مامان فرشته
1 خرداد 90 10:42
سلام عزیز دلم
من عاشق آش ترشم وایییییییی دهنم آب افتاد
خیلی وقته نخوردم نوش جونتون
راستی می شه بگی قیمت تابه چدنی چند بود مارکش چی بود آخه من می خوام سرویسمو عوض کنم چدن بخرم
ممنون بوسسسسسسس


الهي بميرم هواسم نبود .اگه هوس کردي در خدمتيم گلم منو ببخش
مامان ماهان
1 خرداد 90 14:37
سلام دوست جونم خوبیییییییییی


ما خوبيم از لطف شما بدنيستيم .شما خوبين خوشين
سودابه
2 خرداد 90 1:02
سلام امیدوارم شاد و سلامت باشید.


سلام .الهي ايام به کامتون باشه
مامان فرشته
2 خرداد 90 12:11
سلام عزیز دلمممممممممم
روزت مبارک گلم بوسسسسسسس


ماه من بر شما هم مبارک
سودابه
2 خرداد 90 12:28
زندگی یعنی همین لبخند تو


عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق ، تفسیرش تویی

آفرین بر آسمان ماهش تویی

مامان مهربون روزت مبارک


روزشما هم مبارک باشه الهي صد سال زنده باشي
مامان آتین
2 خرداد 90 17:00
````````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````````````


چیه ترسیدی؟
نتـــرس بابا فقط اومدم بگم وب آتین آپههههههه
روز مادر هم بهت تبریک میگم



وايييي جالب بودما اومديم
مامان الی
3 خرداد 90 12:49
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
فرشته ی زمینی روزت مبارک...




گلم بر شما هم مبارک .الهي همه محمدآرمين زير سايه پدر و مادر گلش بزرگ بشه با تجربه بهترين روزها