محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

28 اردیبهشت و من ...

1390/2/28 19:45
503 بازدید
اشتراک گذاری

به تماشا سوگند وبه آغاز کلام

سلام گل مامان

                                             

 

امروز تولد منه .خدا رو شکر می کنم به خاطر همه چیزهای خوب .همه لحظه های خوب .

دیشب خونه مادرجون اینا یه تولد کوچولو .امروز در کنار همکاران و دوستان عزیزم یه تولد کوچولو.امشب خونه عزیزجون اینا یه تولد کوچولو ولیییییییییییییی شیرین و دلچسب .

                                        

خدایا شکر که ٢٨ سال منو تنها نذاشتی و دستامو گرفتی تودستت تا باهات بیام .هر وقت بی راهه رفتم یه سنگی جلو راهم گذاشتی ،سرم به سنگ خورد و دوباره برگشتم .

خدایا این روزها حضورت رو بیشتر از همیشه احساس می کنم .حس لطیف و قشنگ حضورت در تمام ثاینه های عمر من جاری است و عطر حضورت دنیای منو پر کرده .منو ببخش اگه گاهی ،گاهی از سردلتنگی حرفی زدم ،راهی رفتم که ؟ فقط منو ببخش .الهی و ربی من لی غیرک ...

خدای من امروز داشتم به این فکر می کردم که نامه هایی که برات فرستادم رو برای پسملی بنویسم .خدای من ،خدای مهربان من ، مرا ببین به فعل حال ...

دوستای خوبم ،خاله های مهربون از محبت تک تک تون ممنونم .پسمل من خاله تا هوارتا ...روی ماهتون را می بوسم .

                                                         

زندگی آب تنی کردن در حوضچه اکنون است ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 0:33
'* ' .* . ' * . ' *.' .'
*شب .' .' * . ' .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,




ممنونم عزيز دلم .خيلي لطف دارين .الهي زندگتون پر از ستاره هاي درخشان باشه پر نور پرنور دوست دارم
مامان فرشته
30 اردیبهشت 90 18:15
سلامممممممم عزیز دلمممممممممم
جیغ سوت
هورااااااااااااا
مبارکهههههههههههههههه
تولد یه مامان مهربوننننننننننننننهههههههههههه
بوسسسسسسسسس
ان شاا... هزارساله بشی عزیز دلمممممم


عزيزي واسه من .ممنونم از لطفت
مونا (مامان النا )
1 خرداد 90 16:45
ببخشید عزیزم مدونم دره اما تولدت رو تبریک مگم و برات آرزوی بهترین ها رو دارم
راستی فکر کنم همسنیم
تو و پسمل گلت رو میبوسم


ممنونم از لطفتت .دوست خوبم راستي از کجا مي دوني ؟؟؟؟هرچي باشه ما قلبامون به هم نزديکه مگه نه دوست دارم