محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

روزت مبارک ای مهربان...

1390/3/3 10:21
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

هوالرحمان

سلام گلم .سلام پسر قشنگم .عزیز دل مامان .

این چند روزی که مادرجون نیست شما پیش عزیزجون هستی .با زن دایی میترا بازار رفیتم خونه زن دایی فرشته و دیروز هم خونه زن دایی زهرا خوب بود و خوش گذشت .

دوچرخه سواری می کنی .شیطونی می کنی  هله هوله می خوری .غذا نمی خوری و من ناراحت می شم ...

بگذریم امروز روز میلاد فاطمه الزاهرا (س) است .روزی که به نام مادر مزین شده .روزی مقدس .به نظر من مقدسترین و پاکترین روز است .مادر عزیزم نمی دونم با چه کلمه ای  و چه جمله و با کدوم واژه تورو توصیف کنم فقط دوست دارم .ای عزیزترین با من بمان ای تکیه گاه ...

                      

مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

مادر سر چشمه گیتی...
غنچه ای در سبزه زار زیبای طبیعت شکفت و کلمه ی مادر ، در پهنه گلبرگان سرخ آن او که همچون خون مادر است ، بیرون جهید و خود را در آسمان بیکران آبی  سوار بر بال پرنده محبت دید.
آری! به راستی مادر کیست که گیسوانش هم چون گیسوان فرشته طلایی است؟ مادر کیست که زمزمه محبتش لالایی اوست؟
مادر آنست که گهواره چوبین فرزندش را از لابلای صخره ها و از میان آبشارها و صدها گل زیبای یاسمن بیرون می کشد و با دستان مهرآمیزش آن را تکان می دهد...
مادر آنست که اشکش همچون شبنم بر قلب گلبرگ ، گل عشق است، صدایش هم چون مرغ غزل خوان در طبیعت است و بوسه اش همچون نور خورشید بر سبزه زار است و استواریش همچون کوهی بر دل خاک...روزت را ارج می نهم و بوسه میزنم بر جای پایت.

مادرم:
قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار، تا چشمانم بهشت را نظاره کنند...

به تمام مادران وبلاگی گل و دوست داشتنی خاله های گل محمد حسین تبریک می گم .دوستون دارم مامانای مهربون ،همسران خوب ،خواهران گل و دختران آفتاب ..

10 كارت پستال جديد و بسيار زيبا براي روز مادر و زن

مامانایی که نی نی هاتون تو راهن ،مامانای آینده الهی به حق این روز عزیز نی نی هاتون تو آغوشتون طعم شیرین مادر ،حس قشنگ مادری رو نفس نفس بچشن و شما هم ... الهی خدا همه مادران عزیز رو برای همه نگهداره دوستت دارم مادر ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
3 خرداد 90 11:48
سلامممممممممم عشق من خوبی ؟
الهی قربونت برم با این دعای قشنگت
ممنونم
روزت مبارککککککککک عزیزم
یه تبریک و بوس از طرف من به مامان مهربونت
خیلی دوستتون دارممممممم بوسسسسس


سلام گللللللللللم .دوست دارم به توان بي نهايت
مامان مسیح
3 خرداد 90 12:29
زیبا بود....
روزت مبارک عزیزم


سلام .مممنون از لطفتون .از مادر هرقدر هم بنويسيم بازکم است روزت مبارک اي مهربان


مامان قندعسل
3 خرداد 90 13:55
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر




سلام .ممنونم از لطفت شما .برشما هم مبارک شنده باشي
مامان شازده کوچولو
3 خرداد 90 15:49
سلام گلم ، روزت مبارک


برشما هم مبارک
رعنا (مامان سیما)
4 خرداد 90 8:38
سلام دوست عزیزم ممنون از ین همه متن های جالبی که گذاشتی
من هم روز مادر رو بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی


ممنونم از لطفتت .موفق باشيد .لبخند مهمان هميشگي لباتون باشه
مامان ماهان
4 خرداد 90 12:42
سلام گلم
خیلی زیبا بود
روزت مبارک

بر شما هم مبارک وميمون باشه .زنده باشي عزيزم