محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

تولد در تولد ...

1390/2/26 11:46
537 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمتین

 

        دوست  دارم                                                     

سلام گل مامان

این چند روز عزیز دلم بازار تولدها گرم گرمه .

تولد مژده جون و زن دایی زهرا ٢١ اردیبهشت .

                                                                                
                 

دیشب هم تولد عمو محمدرضا بود .

                                         

خوب بود با تمام خستگی آخه شیفت بودم .

عزیزم الان یه کار برام پیش اومده برمی گردم دوباره می نویسم.

دوستدارم گلم .

برگشتم مامانی .

دیشب موقع خواب دوباره مروری بر داشتم بر یادگیری قرآن .

سوره توحید و کوثر .

خلاصه خوندی .بهت گفتم برو برای پدرجون هم بخون و جایزه بگیر .رفتی خوندی و پدرجون تشویقت کرد .بعد گفتی :‌پدر جایزه پس چی .

پدر گفت :فردا می برمت کباب بخوری.

و تو با خوشحالی اومدی و گفتی :فردا می ریم کباب می خوریم .

 

آدم های بزرگ در باره ایده ها سخن می گویندآدم های متوسط در باره چیزها سخن می گویندآدم های کوچک پشت سر دیگران سخن می گویند

 

آدم های بزرگ عظمت دیگران را می بینندآدم های متوسط به دنبال عظمت خود هستندآدم های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند

                                                                  
                                            

وسعت زندگی هرکس به اندازه ی وسعت اندیشه ی اوست

 

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 10:44
|||||||||||||| I|||||||||||| I |||||||||||| I L|||||||||| I LO|||||||| I LOV|||||| I LOVE|||| I LOVE ||| I LOVE Y|| I LOVE YO| I LOVE YOU
مامانی کسرا
26 اردیبهشت 90 11:10
مامانی محمد حسین چه کارییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 15:01
آفرین محمد جون
رعنا (مامان سیما)
26 اردیبهشت 90 22:43
آفرین به این پسر باهوش که قران یاد میگیره و آفرین به مامانی مهربونش
مامان پرهام
27 اردیبهشت 90 17:22
سلام. جمیعا تولدها مبارک. ما بروزیم. به ما سر بزنید.


چشم اومديم
ریحانه
28 اردیبهشت 90 8:49
تولدها مبارکههههههههه لینکتون کردم


ممنونم گلم .خوبين .خوشين
مامان آتین
28 اردیبهشت 90 13:03
تولدها مباااااااااااااارک
ایشالا همیشه خوش باشین


از لطف شما ممنونم . الهي هميشه شادي باشه براي همه دوستون دارم
مامان فرشته
28 اردیبهشت 90 16:30
سلام عزیز دلم
یعنی امروز تولدته ؟
ای جانم قربونت برمممممممم
تولدت مبارک باشه نازنینممممممم
ان شاا... 120 ساله بشی گلم
عاشقتممممممم
بوسسسسسسسسسس



عزيزدلم ممنونم از اين همه لطفتت .ماهي ديگه ماه من بازم تولدت مبارک الهي هزار سال زنده باشي دوستت دارم