محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

سال اول تولد در يک نگاه ...

1390/2/23 19:09
2,191 بازدید
اشتراک گذاری

هوالاول هوالاخر

سلام

از روز اول تولدت می خواستم بذارم عکساتو ولی سی دی عکس رو پیدا نکردمniniweblog.com

ولی بعدا حتما عکس اون روز به یاد موندنی رومی زارم .

سال اول تولد در یک نگاه ...

 

         2 ماهگي عشقم

اينجا صبح  روز خواستگاري دايي محسن بود گلم رو پاهاي من خوابيده بودي و من فقط ازت عکس مي گرفتم ...

         همون روز

      همون روز

        همون روز

        همون روز

داخل پرانتز بگم مامانم  سي دي عکساي نوزادي منو پيدا کرد حتما براتون مي ذاره .(آلزايمره ديگه )

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

      تابستون 86

      مژده جون تورو خندوند

                         

      زمستون 86

 اینجا بغل مادرجون هستی گلم ...

                               niniweblog.com

       دوست دارم

ببخشيد عکسا به ترتيب نيست بعضي عکسا آپلود نمي شه نمي دونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

         دندوني

تو جشن پات خورد به ظرف پفک و ريختي رو زمين خودت رفتي جارودستي آوردي تا جمش کني

        دندوني

توضييح :جشن دندوني رو تو خونه مادر گرفتيم به دليل کوچک بودن خونه و گرماي هوا مثل هميشه ...

     سلام عزیزم

         دندوني

                 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

         توخونه

        توخونه

         توخونه

         

         توخونه

         توخونه

         توخونه

         توخونه

               

         خونه

         تو خونه

         تو خونه

         توخونه

         

         توخونه

         توخونه ما

         تو خونه ما

         توخونه

 

         تو خونه

                       niniweblog.com

          توخونه

                                 niniweblog.com

         اتاق ني ني

خونه ما يه خوابه هست و اتاق مشترک داريم فعلا تا بريم خونه خودمون ....

                        

         توخونه

         توخونه

            

         توخونه

         توخونه

          توخونه

 

         توخونه

         توخونه

         توخونه

           

          توخونه

          توخونه

        توخونه

   niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

        تولد

       تولد

             niniweblog.com

       تولد

       تولد

        تولد

اگه عکسا بد افتاده به خاطراينه که با موبايل عکس گرفتيم و اينکه شما آروم نمي نشستيniniweblog.com.و به خاطر فوت بابابزرگ بابايي و پسرعمه ماماني فرهاد تولد خونوادگي گرفتيم ...niniweblog.com

        تو بقعه

       

        توخونه

دوستاي عزيزم که به خونه ما سر مي زنين و منو خوشحال مي کنين يه کمک ،خيلي از عکسا رو
نمي تونستم آپلود کنم چرا کمکم کنين ؟دوستون دارم خيلي زياد تا سري هاي بعدي عکس خدانگهدار شما .... 

 

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرشته
23 اردیبهشت 90 14:42
سلام مهربونم
عزیز دلمممممممم قربونت برم من با اون کروات خوشگلت و جارو زدنت
بوسسسسسسسسس

سلام خاله گلي من .برام بموني .گيسوي خاله چطوره يه بوس براش با يه عالمه عشق ومحبت دوستون دارم
مامان ماهان
23 اردیبهشت 90 21:15
الهی دورت بگردم پسر زرنگم وای چقدر ناز شدی با اون کراواتت بوسسسس برای گل پسر
مامان فرشته
24 اردیبهشت 90 1:51
سلام عزیز دلم من چون تو نی نی وبلاگ عکس آپلود نمی کنم نمی دونم گلم ولی شاید حجم عکسات بالاست شرمنده بوسسسس
مامان قندعسل
24 اردیبهشت 90 12:24
واااااااااااای چقدر عکسسسسسسسسس ماشالله خیلی خوش تیپی محمد حسین جون میبوسمت
سودابه
24 اردیبهشت 90 20:31
سلام . از عکسای محمد حسین عزیزم خیلی لذت بردیم.حیف که همه اش باز نشد. الهی همیشه سلامت و شاد و موفق باشه پسر گلمون.
ریحانه
24 اردیبهشت 90 20:36
سلام عزیزم اینجاییم . در حال دیدن وبلاگ شما. ممنون از اینکه به ما سر میزنین.
الی
24 اردیبهشت 90 23:18
الهی خاله به فدات الهی همیشه شاد وسلامت باشید
مونا (مامان النا )
5 خرداد 90 16:09
سلام خاله قربونت بشه
من تازه عکس هات رو دیدمچه پسمل آقایی
به مامانت بگو از طرف من یه ماچت کنه


خاله گلي خيلي لطف داري .زنده باشي