محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

یه جورایی انگار ...

1390/2/16 18:20
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوالعزيز

سلام عزيز دلم  

اين چند روزي که پشت سر گذاشتيم روزهاي قشنگ بهاري فصل ارديبهشته .ماه قشنگ و دوست داشتني من .

پسر ماماني به خاطراين روزهايي که گاهي من بي حوصله و خسته مي شم و وقتي تو با لجبازي هات منو خيلي اذيت مي کني سرت داد مي کشم و شايد يه وقتايي کتک مي زنم منو ببخش .دست خودم نيست شايد ندوني و حس نکني ولي به اندازه يه کوه روي دلم عذاب وجدان سنگيني مي کنه ودلم مي خواد زار زار گريه کنم ولي ،ولي به خاطر خودت آخه بايد يادبگيري و بزرگ بشي .دوست دارم عزيز دلم .

اين چند روزي که گذشت :لوله کشي ساختمان تموم شد و زحمتش رو دايي عباس کشيد و پله ها همینطور . دايي مصطفي و زن دايي سارا و محمدحسام گلم تشريف آوردند به خاطرما (دستتون درد نکنه).دايي برامون زحمت کشيد و با دايي عباس برقکاري خونمون رو تموم کردند و خلاصه کمي تا قسمتي مونده .دست پدرجون هم درد نکنه که واقعا برای ما خیلی زحمت کشید.

اين چند روز دو تا از همکارام عزيزاشون رو از دست دادند .خاله ماريا مامان عزيزشو و خاله سعيده خواهر مهربونش رو خدا رحمتشون کنه خيلي ناراحت کننده بود و ناراحت کننده هست .امروز هم خاکسپاري خواهر خاله سعيده بود قد تموم دنيا دلم گرفت. وقتي پسر 10 ساله اش رو ديدم دلم کباب شد اين پستم يه جورايي سرده سرد ...شکلکـــْـ هایِ هلــن 

هیچی نمی تونم بگم و بنویسم ..

از غم نامردمي ها بغض ها در سينه دارم

شانه هايت را براي گريه کردن دوست دارم

عزيز دلم با آرزوي بهترين ها براي تو .اين روزها يه جورايي بي حوصله شدم به قولي دل و دماق ندارم نمي دونم چـــــــــــــــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بمان با من

دوستت دارم امید زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان فرشته
16 اردیبهشت 90 18:04
سلام مهربونم
عزیز دلم همیشه بهار این خاصیت رو داره نگران نباش به زودی برطرف می شه
تو رو خدا این فرشته پاکو نزن می دونم دست خودت نیست و بچه های این دورو زمونه هم حسابی شیطون هستن اما یه کوچولو خودتو کنترل کن عزیز دلم
بوسسسسسسس

قربون خاله مهربون بشم.مواظب خودتون باشيد
رعنا (مامان سیما)
18 اردیبهشت 90 15:36
نه نه نه کتک زدن فرشته ها ممنوع عزیزم بچه ها هیچ تقصیری ندارند ما باید حو صلمون بیشتر از اینا باشه

آره منم به خاطر همين عذاب وجدان دارم ديگه .دوستون دارم به خاطر محبتتون
گروه بالی گل
18 اردیبهشت 90 18:42
خاطره ای فراموش نشدنی از یک مراسم بادکنکی را با گروه بالی گل تجربه کنید برای آشنایی با خدمات ما و نمونه ای از کارها به وبلاگ ما بیایید http://baligol.loxblog.com اجازه دهید دوستان شما با خدمات ما آشنا شوند موفق باشید
سودابه
18 اردیبهشت 90 22:19
سلام . اول تولد امیر حسین جون رو با کمی تاخیر تبریک میگم . الهی که صد سال سلامت و شاد در کنار هم تولد گلمون رو جشن بگیرید.
متاسفم برای خبرای بدی که این روزا داشتی. امیدوارم ده ماه دیگه سال پر باشه برای شما و خانواده از خبرای خوب و اتفاقات عالی.عکسای تولد هم بذار ما یه کیفی بکنیم.

ممنونم از لطف شما .يه چند وقت ديگه هم صبر کنين با چند سري عکس از هزاران عکس پسمل ميايم .ما اکثرا خونه نيستيم.به خاطر همين من تنبل شدم.


مامان ماهان
19 اردیبهشت 90 10:57
سلام خانمی بهتر شدی
عزیزم خودت و کنترل کن برو یه جای دیگه
منم عصبانی میشم اینکارو میکنم
بوسسسسسسسسس برای گل پسر

ممنونم .واقعا يه موقع هايي از کوره در مي رم دست خودم نيست.
رخساره
19 اردیبهشت 90 11:14
همیشه درپی بهترینها باشید . به ما سر بزنید .....
مامان پرهام
19 اردیبهشت 90 11:58
سلام. خوب باش و شاد عزیز دلم. تو رو به خدا بچه رو نزن! چه گناهی داره طفلی. به نظر من ما باید طوری زندگی کنم که پشیمون نشیم. دلت رو غمت رو به دست شادی های کودکانه ی پسرت بسپار و باهاش بخند. غم و شادی با همند. فرزند ما از غم دنیا چیزی نمی دونه باید باهاش بخندیم تا خیلی زود نفهمه که دنیا ناراحتی هم داره. شاد باشی عزیزم.

من موقع هايي که محمد حسين رو کتک مي زنم بدترين لحظه و بدترين احساس رو دارم ولي چه کنم مشکلات هست و بي حوصلگي دوستون دارم.


مامان مريم
20 اردیبهشت 90 15:06
سلام فرشته مهربونم عزيزم شما دعوت شديد به جشن تولد وبلاگي امير مهدي جون.خوشحال ميشم بيايين.بوس به شمااااااااااا.•*..*•.
مامانی کسرا
21 اردیبهشت 90 11:04
نگران نباش خدا بزرگه همه چی درست میشه! بوس واسه محمد حسین عزیز
مامان فرشته
21 اردیبهشت 90 11:59
ممنونم عزیزم دلم خیلی مهربونی بوسسسسسس
مامان آتین
21 اردیبهشت 90 15:33
سلام عزیزم امیدوارم کسلی و بی حوصلگیت رفع شده باشه و لحظات خوبی رو بگذرونی... انشالله محمد حسین گلمو ببوس
فاسان
21 اردیبهشت 90 18:53
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠) به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره http://ehsan418.mihanblog.com
مونا (مامان النا )
21 اردیبهشت 90 20:47
سلام عزیزم ممنونم که به من و النا سر میزنی یه عکس از گل پسرمون بزار ببینیمش خوب
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 16:15
سلام دوست جونم خوبییییییییییییییییییی گل پسر خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرناز
23 اردیبهشت 90 2:04
عزیزم زندگی اینه دیگه کاریش هم نمی شه کرد یکی میاد یکی میره ... آه کوچولوت رو بوس بوسی کن.
سمیرا مامان سپهر
23 اردیبهشت 90 10:19