محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

ميلاد عشق...

1390/1/25 10:05
407 بازدید
اشتراک گذاری

     

 

ای نام تو بهترین سرآغاز                بی نام تو نامه کی کنم باز

چون یادم رفته بود نام زیبای خداوند متعال رو در اول مطلبت بنویسم امروز اضافه می کنم .(۲۵ /۱/۹۰)

هوالحی و هوالقیوم

سلام عزيز دلم

                  

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

محمدحسین گلم

تولدت مبارک

مامان فدات بشه الهي ديروز که تولدت بود من شيفت بودم صبح روي ماهت رو بوسيدم و تولدت روبهت تبريک گفتم و بعد رفتم اداره .جمعه برات تولد مي گيريم عزيز دلم .

ديشب وقتي اومدم خونه ديدم با يه ذوقي مي گي مامان بيا بيا .تو هخچال (يخچال) رو نگاه تن ببين

نگاه کردم ديدم بابايي برات کيک خريده

                            

بعد يه نگاه به خونه انداختم ديدم برات يه کم تزئينات هم کرده بود .قربون دلت برم .

 چقدر ذوق مي کردي و همش مي رقصيدي .

                               

              

دلم طاقت نياورد و به بابايي گفتم :کيک رو برداريم وبريم خونه مادر اينا .

اونجا هم کلي ذوق مي کردي کلاه تولدت سرت بود ،بابايي هي بوق بوق

يه جشن 5 نفره با مادرجون و عمومحمدرضا و بابايي و ماماني

عکساش رو بعدا میزارم .

يه جشن کوچولو

                                  

روز تولد تو ميلاد عشق پاکه

براي شکر اين روز پيشونيم به خاکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فرشته
24 فروردین 90 12:03
سلاممممممممممم
دست سوت جیغ
هوراااااااااااااااااااااااا
آخ جونننننننننن تولد جیگر خاله است
الهی قربونت برم عزیزم تولدت مبارکههههههه
ان شاا... 120 ساله بشی عزیزممممممممممم
هزارتا بوسسسسسسسس

برات رمز گذاشتم مهربونم

قربون خاله جوني .انشا ءالله تولد دختر ما

مامان ماهان
24 فروردین 90 12:11
سلام عزیز خاله تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی بوووووووووووووووووووووووس


دست شما درد نکنه قربون خاله گلي

ریحانه
24 فروردین 90 12:14
تولدت مبارک محمد جون


ممنون از لطف شما
مامان الی
25 فروردین 90 9:55
تولدت مباررررررررکککککککک باشه خاله جون

ایشاله 120 ساله شی وسایه ی مامان و بابای مهربونت همیشه بالای سرت باشه گل نازم

دست شما درد نکنه ممنون از لطف شما
رعنا(مامان سیما)
27 فروردین 90 12:09
سلام خوشمل خاله تولدت مبارک امیدوارم 100 سال با خوشی و سلامتی زنده باشی و مایه افتخار مامان و بابا
سیما جون هم تولدتو تبریک می گه دوست داریم
بوووووس

سلام خاله گلي .ممنون از لطف شما
آذر
28 فروردین 90 0:00
با کلی شرمنده گی و تاخیر سال نوتون مبارک
تاخیر من واسه خاطر بردیا ست که بیش از اندازه شیطون شده.
وایییییییییییی
تولدت مبارک عزیم
بزن اون دست قشنگ رو
کلی میبوسمتون
تولد تولد تولدت م ب ا ر ک
هوراااااااااااااااااااااااا

سلام .خاله دلمون براتون تنگ شده بود بدجوري بازم بياين زود به زود
سارا
28 فروردین 90 15:18
سلام عزیزمممممممم تولدت مبارکککککککککک ببخشید دیر شد تولد تولد تولدت مبارک امیدوارم صدساله شی گلم بوسسسسسسسسس

سلام .لطف کردين .
مامان آتین
1 اردیبهشت 90 14:12
تولدت مباااااااااااااااارک گل پسر



سلام . لطف کردي خاله جون
مامان مريم
2 اردیبهشت 90 14:12
با تاخيير تولدت مبارک عزيزم.خوبي ممنون که سر ميزني.انشالله ميره.فقط جايي ببر که رسيدگيش خوب باشه

سلام .ممنون از لطف شما .اگه راضي شد حتما