محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

من و تو و بابایی و ای روزهای ...

1389/11/26 12:40
546 بازدید
اشتراک گذاری

هوالکریم

سلام پسمل مامان.

شکلک های شباهنگ Shabahang- Hello: 2

عزیز دلم چند روزیه که سرمامانی شلوغ بود و نتونستم برات بنویسم .این روزها روز ولنتاین بازار دوست دشتن ها رو گرمترکرده ولی این بهانه است چون دوست  داشتن بهانه نمی خواد .

                         تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Graphics

این چندروزی که مادرنبود نبود با بابایی وعزیزجون وعمه الناز بودی .دیروز صبح مادرجون از کرمانشاه اومدن وبرات کلی سوغاتی آوردن از جمله جرثقیل خوشکلی که خودت دوست داشتی دستشون درد نکنه .ان شاءالله جبران می کنیم .

                             تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Graphics   تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Graphics

بعدازظهر که اومدم خونه مادرجون وبعدازون هم با ؟ اومدیم خونه.شما تو ماشین خوابتون برد .

حسابی خوابیدی و بعد از اون با ماشین هات بازی کردی .با بابایی هم سر به سر هم گذاشتین ...

عزیز دلم من تو را تا بینهایت دوست دارم .زندگیت همیشه شیرین و لحظاتت همیشه شاد

قشنگ یعنی چه ؟

قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال

و عشق و تنها عشق تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس 

                                                    تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Graphics                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آذر
28 بهمن 89 0:13
ولنتاین گل پسری مبارم معذرت که دیر به دیر میام آخه پسر ما بیش از اندازه شیطون ببوسش از طرف من راستی من دانشجو کرمانشاه بودم دلم واسه اونجا تنگیده