محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 15 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

آغازی شیرین...

1393/2/12 17:10
708 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند جان و خرد            کزین برتر اندیشه برنگذرد

سلام

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زنندو پرنده های خسته بر می گردند  زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان

سال نو مبارک باشه .

عزیز دلم خیلی وقته که برات ننوشتم .حسابی سرم شلوغ بود . امروز اومدم با کلی مطلب و عکس .

سال نو رو به همه عزیزام تبریک می گم .سالی پر از موفقیت و کامیابی براشون آرزو دارم .

سال 93    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزدلم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست دارم نفس

 

هفت سین خونه مادر اینا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم

عزیزمن

 

گلا

 

گلا

نفس

عزیزم

گل پسرا

عسل

عشقم

برف بهاری

 عزیز دلم

 

 

گل پسراعزیز دلم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیسو جون
17 اردیبهشت 93 22:49
عزیزممممممم قربونش برم چقدر ماشاا... بزرگ شده بوسسسسسسس خصوصی