محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 8 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

برای تو همین و بس...

1393/4/17 16:38
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزیز

سلام کوچک مرد زندگی من. این روز های حس امید فقط به نفس های تو بند است و جرات زندگی کردن فقط با لبخندها و گریه های تو جون می گیره . روزهایی که هر لحظه به گذشته پیوند می خورند رو به خاطر رویای شیرین فردا به دست دیروز می سپارم .نمی دونی که چقدر  برای  اینکه نور دیده ی من آینده ی خوبی داشته باشه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم و نخواهم کرد و  اگه این روزها با چهره ای خسته و بی حوصله هستم به حساب دست پاچگی دلم  بذار  که اروزهاش  اونو از دست این زمونه دلگیر و خسته کرده .

خیلی وقته نیومدم و برات پستی نذاشتم .مثل همیشه درگیر دار این زندگی درگیر بودم. امتحانا شروع شده بود بدجوری وقت کم اوردم خدا رو شکر به کمک شما آره کمک شما پسر خوبی بودی تونستم تا الان نمرات خوبی بگیرم هرچند ترم های قبل کمکاری کردم این  ترم جبران کردم جون مامانی 3 تا 20 خوشکل فعلا دارن آتیش می سوزونن تا این معدل مایه کمی خودشو بکشه بالا...

یه فرشته ی پاک و مهربون این روزها خداوند تو این ماه عزیز به ما هدیه داده محمد طه جون 8تیر اول ماه مبارک رمضان به دنیااومد.الان شما یه پسردایی کوچولو و خوشکل داری.الهی که عزیز عمه عمر باعزت و پربرکتی داشته  باشی.آمین .

اومدم امروز واست کلی عکس بذارم برات از روز جشن الفبا تا حالا ...

به عشقــــت تــا ته دنیــــــا
به جنگ هــر کسی میــــرم
چه تقدیـــری از این بهتــــر
که از عشق تـــو می میــــرم

عمر مامانی

 پیک نوروزی

پیک نوروزی

کادردستی پیک نوروزی

 

عشق من

جشن الفبا بهار 93

جشن الفبا بهار 93

جشن الفبا

جشن الفبا بهار 93

تب جام جهانی 2014 برزیل

فوتبالیست کوچک من

فوتبالیست کوچک من

عشق مسی

فوتبالیست کوچک من

تعطیلات بعد از امتحانات

تعطیلات -آستانه

تعطیلات

 اهورانازی

دستاشونگاه اعتماد به نفس تو دستاشه

وروجک ها

وروجک ها

وروجک ها

وروجک ها

ببین چجوری خوابیدی

عمر منی

عمر مامان

آسمـان هـم کـه بـاشی

بـغلت خـواهــم کـرد


فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش

هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد

پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو

دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟؟؟…

زندگی من

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان گیسو جون
22 تیر 93 11:09
سلام به روی ماه دوست نازنینم خدا نکنه روزی برسه من دوستا های قدیمیم رو فراموش کنم به خدا منم خیلی درگیر زندگی هستم امیدوارم مثل همیشه موفق باشی و ما هم شاهد 20 های زیادی تو کارنامه زندگیت باشیم عزیز من ببین هزار ماشاا... چقدر بزرگ شده دیگه مردی شده برای خودش از طرف من ببوسش دوست گلم حتماًاگه اونوری بیام مزاحمت می شم ارزوی من دیدن روی ماه خودت و پسر گلته اگه زیاد سر نمی زنم به پای بی معرفتیم نگذار همیشه به یادتون هستم خصوصی سلام به روی ماهتون .خیلی عزیزین واسه من .مواظب خودتون باشین ماااااااااااچ
مامان محمدرضا
23 تیر 93 12:42
سلام دوست من ما همیشه به یاد شما هستیم ، شرمنده که خیلی نمیتونم بیام و کامنت بزارم ، من هم درگیر ترم آخر خودم و دغدغه های پسری بودم ان شالله همیشه شاد و موفق باشید سلام عزیزم .ان شاالله همیشه موفق باشید و سلامت .روی ماهتونو می بوسم مااااااااچ