محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 24 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

شهد شيرين زيارت ...

1391/10/16 20:46
774 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزيز

سلام عزيزجان .سلام شکر زبانم .اميد من هستي  .عکس کربلائي ها ي ما .زيارتشون قبول شهد شيرين زيارت عتبات عاليات گواراي وجودشان .اولین زائران ما .

پدر و مادر عزيزم

باباجي و عزيزجون

 

 

کربلائي ها

عزيزجون - محمدعلي - باباجي - محمدمهدي - دايي مجتبي و زن دايي

مادرجون و پدر جون عزيز

مادر جون و پدر جون

من آمدم دوباره به دستم قلم دهی
شاعر شوم به شعر دم محتشم دهی
عطر حرم به پیرهن دفترم دهی
پاداش این دلانه غبار حرم دهی
ما در حریم تو همه مستیم یا حسین
ما را ببخش عهد شكستیم یا حیسن
«ان الحسین..»، بَه كه چراغ تو روشن است
تقدیر من حبیب! دوجا جان سپردن است
این سینۀ كبود نشانی به این تن است
مِهر حسین مُهر مسلمانی من است
با سجده روی تربتتان من هوایی ام
با هر نمازِ سمت حرم كربلایی ام
نام حسین آمد و ما جان گرفته ایم
ابریم و در هوای تو باران گرفته ایم
از چشم ها برایِ تو پیمان گرفته ایم
ما تشنه ایم و روضه ی عطشان گرفته ایم
افتاد بر زمین و به رنگ جنون نوشت
حی علی العزای خودش را به خون نوشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیسوجون
17 دی 91 15:59
زیارتشون قبول دوستم
ان شاا.. قسمت همه
من برات رمزو گذاشته بودم دوستم دوباره هم می گذارم آخرین نظرات رو چک کن


سلام گلم .ممنونم الهي قسمت همه بشه .از لطفت سپاسگذارم .گيسوجونمو ببوس