محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 25 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

همراز من تولدت مبارک ...

1391/7/7 16:22
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به روی ماه همه ی شما دوستای گلم .

سلام به روی ماه پسر خوشکل خودم.عزیز دلم .

قبل از هر چیز میلاد با سعادت امام رضا (ع) رو تبریک می گم.

 بر روی رضا شمس امامت صلوات / بر شافع ما روز قیامت صلوات

در شام ولادتش که شادند همه  / بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات

ولادت امام رضا(ع) مبارک باد

 عزیزای من که از  نوشته های قبلی من سر درنیاوردین حق دارین .

من و همسری سال ٨٣ با هم عقد کردیم .هنوز یک ماه از پیوند ما نگذشته بود که به دلیل عوض شدن پیمانکار همسری از کار بی کار شد . یه سال با این پیمانکار - یه سال یه شغل دیگه - یه سال یه سال ...خلاصه به لطف پروردگار یه کار ثابت و خوب براش جور شد. تو این ٨ سال خیلی به ما سخت گذشت .فقط خدا می دونه و بس .به هر سختی که بود صبر کردم چه صبری .یه موقع هایی از کوره در می رفتم ولی خدا را همیشه یار و یاور خودم می دیدم و توکلم بر خدا بود.بزرگی و عظمت خداوند رو هر روز احساس می کردم . من خوب نبودم می دونم خدا خیلی خوبه و مهربونه ،خیلی .با خودم عهد بستم مواظب باشم ناراحتش نکنم .خداجونم کمکم کن .دستانم را بگیر و آرامش را به من هدیه کن .

خدای مهربان .خدای بخشنده. توراسپاس .

دیروز خونمون آش فاطمه الزهرا(س) نذری پختیم و یه ملودی هم برای میلاد امام رضا داشتیم .خدا از ما قبول کنه .خوب بود .فقط مثل همیشه هر وقت خونمون جشن تولدی و یا خلاصه مهمونی و ... شما مریض بودی .آمپول زدی .تب داشتی ...

میلاد امام رضا (ع) این سعادت نصیبمون شد یه جشن کوچکی ترتیب بدیم اگه خدا کمکم کنه این کار رو ادامه می دم .

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا

ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا

عیدتون مبارک

 

عکسای سفره نذری مون رو بعدا میذارم .دوباره عیدتون مبارک .التماس دعادارم منو فراموش نکنین.چون هنوز مونده جواب قطعی بدن به ما .محتاج دعائیم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی کسرا
23 آبان 91 14:14
سلام مامانی عزیز خسته نباشی خیلی خوشحال شدم واسه درست شدن کاراتون علت نبودنمون رو تو یه پست مفصل توضیح دادم مواظب این گل پسمل هم باش تولدشم مبارک(باکمی تاخیر)