محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 22 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

در حیرتم ...

1391/2/21 19:55
668 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوالعزيز

سلام گلکم .عزيز جانم .ميوه دلم .خيلي دوست دارم .تمام لحظه هايم از عشق به تو لبريز شده و تنها به تو ،خوشبختي تو فکر مي کنم .از خدا مي خوام که بهترين ها رو پيش روي شما قرار بده آمين .اين روزهاي قشنگ بهاري يکي يکي دان ميرن تا برسن به ...

راستي به چي برسن .خداي من دلم بدجوري مي گيره .چند وقت پيش جايي مي خوندم

اگر خیلی مهربان شود ،

ورق می زند.

ولی اغلب،

آدم را مچاله می کند،

روزگار...

و اين جمله :

خــــدایا

همه از تو می خواهند ...بدهی !ا

من از تو می خواهم....بگیری !!ا

خـــــدایا

این همه حس دلتنگی را از من بگیر ....

کار کشاورزي اين روزها بازارش داغه داغه .يک روز در ميون مي ري مهد اي تنبل.مي گي مامان مي گي خانم معلم درس مي ده سخته .خيلي درس دارم .از حالا ياد گرفتي تنبل بازي رو .فداي تو بشم خيلي حرفها دارم که برات بزنم .از خيلي حرفها از سکوتم از ...ولي دلم نمي ياد بنويسم مي خوام بگم اين روزها عزيزترين موجودي هستني خيلي خاطرش رو مي خوام .آخر اين ماه مهدت تعطيل مي شه مي خوام يه برنامه ريزي براي تابستون داشته باشم تا ببينم خدا چي مي خواد .ديشب عمومحمدرضا اومد خونه و شما اونجا موندين .قشنگم عمرم الان خونه مادرجون اينا هستي .امروز تولد مژده جون و زن دايي زهراست.بهشون تبريک مي گم و اميدوارم سالهاي سال اين مادر و دختر در کنار هم  (با دايي عباس مهربون) شاد و سرحال خوشبخت باشن.فردا ناهار خونه مادر زن دايي ميترا هستيم.خلاصه اينکه اين روزها تموم ميشن عزيزترينم  فقط اميدوارم بنده خوبي باشیم و خاطره خوبي از خودمون به جا بذاريم .و اين قطعه ادبي بسيار زيبا که خيلي دوستش دارم و با خودم گاهي زمزمه مي کنم رو برات میزارم.

در حیرتم از مرام این مردم پست

تا که بودیم نبودیم کسی،

کشت ما را غم بی همنفسی

تا که رفتیم همه یار شدند،

خفته ایم و همه بیدار شدند

قدر آئینه بدانیم چو هست

نه در آن وقت که افتاد و شکست

در حیرتم از مرام این مردم پست

این طایفه ی زنده کش مرده پرست

تا هست به ذلت بکشندش به جفا

تا رفت به عزت ببرندش سر دست

آه میترسم شبی رسوا شوم،

بدتر از رسواییم تنها شوم

آه ازآن تیر و از آن روی و کمند،

پیش رویم خنده پشتم پوزخند

يه سري عکس از يه روز تعطيل در زمستون در ادامه مطلب

 

 

 

 

یادش به خیر زمستون ٩٠

   

يه روز تعطيل در زمستون

  

عشق مني

  

عشق مني

  

عشق مني

  

عشق مني

چند سال پيشترها

عشق مني

 

جمله آخرم :

چه کلمه مظلومی است این "قسمت"

تمام تقصیر های ما را به عهده می گیرد

تا بعد به خداي مهربون مي سپارمت

و اينکه براي سلامتي آقا امام زمان صلوات .

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .آمین یا رب العالیمن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)