محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 22 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

5 سال زندگی با رنگ و بوی عشق ...

1391/1/28 14:16
399 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزیز

سلام گلم فقط اومدم تولدت رو با تاخیر بهت تبریک بگم .

چند روز قبل از تولد برات برنامه ریزی کردم تونستم یه کمی رو اجرایی کنم .روز تولدت با دوستم جا به جا کردم ٣ ساعت زودتر اومدم .قبلش بازار رفتم هوا بدجوری گرم بود اومدم خونه دیگه حال نداشتم .زن دایی میترا اومد کمک دستش درد نکنه ان شائ الله براش جبران کنم با اون کمردد و دندون دردش خیلی به من کمک کرد .شب مهمونا اومدن اینقدر شما بچه ها لج و لجبازی و شلوغ کردین یادم رفت از سفره عکس بندازم.بعد از صرف شام تو و سنا بندجوری اذیت کردین.همه چیز به هم ریخت و شما هم حالتون بد شد ...

روز ٢٣ فروردین ٩١ برات در مهد تولد گرفتم .حالت بد شده بود ولی با دیدن دوستات خوب شدی گلم منم یه کمی خوب شدم مردم از این همه استرس پسرجون و اینکه جمعه مجبور شدیم ببریمت دکتر یه آمپول هم با گریه  ...

عکسا برای بعد فعلا  خدا نگهدار ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رعنا(مامان سیما سادات)
31 فروردین 91 9:53
سلام دوست عزیزم تولد آقا محمد حسین مبارک. انشاللا با سلامتی و شادی روزهای خوشی رو در کنار هم داشته باشید.منتظر عکسهای تولد هستییم.
بووووووووووس برای آقا محمد حسین گل


سلام خاله جون .ممنونم از محبتت عکسها ان شاءالله بعدا
مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 18:07
دوست خوبم سلام
شرمنده هستم |
تولد محمد جون رو تبریک میگم الهی 120 ساله بشه


سلام خاله مهربون ممنونم .