محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 21 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

سفری به دیروزها...

1391/1/18 18:25
397 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزيز

 

سلام عزيز دلم .اين روزهاي بهاري دلم مي خواد يه سفر بريم به ديروزمون ...

خاله ها جبران اين چندماهي که عکس نمي ذاشتم حالا اين همون طلسمس که شکسته شده و من عکسبارون کردم اين پستو.امیدوارم خسته نشین .

فقط عکس

 

پسرم

زمستون 86 خونه دايي عباس اينامژده جون عروسکاشو آورد و تو رو بين عروسکا گذاشت

گلکم

عزيزمي

گل

عزيزکم

نفس من

عزيزدم

 

جيگر طلا

قربون خنده هات

 

فداي تو

 

عزيزدلمي

 

عزيزدلمي

 

عزيزدلمي 

  

عروسي دايي مصطفي 

عزيزدلمي 

    

قربون خنده هات

  

عشق مامان

    

عشق مامان

  

عشق مامان

  

عشق مامان

  

عشق مامان

  

عشق مامان

  

عشق مامان

   

عشق مامان 

 زمستون 86

عشق مامان

 

 نفس مامان

 

نفس مامان

محرم 86 در زمستان 

نفس مامان

 

نفس مامان

 

نفس مامان

  

نفس ماماننفس مامان

 

خرداد 87 روز بعد از سفر اول شما به قم  

نفس مامان

 

عشق مامان

 يه مسافرت کاملا خاص .يه ترافيک 15 الي 20 ساعت 

زندگي من

 

 عشق مامان

  

 زندگي من

  

زندگي من

  

زندگي من

    

قشنگ من

   

قشنگ من

  

قشنگ من

  

عزيزمي به خدا

  

عزيزمي به خدا

    

عزيزمي به خدا

   

عزيزمي به خدااميد من

 

  اميد من

 

اميد من

 

اميد من

شهر مجسمه ها فومن  

اميد منعزيز مامان

 

عزيز مامان

 

عزيز مامان

 

 عزيز مامان

 

عزيز دلم

 

عزيز دلم

 

عزيز دلم

 

عزيز دلم

 

عزيز دلم

 

گلابي ماماني

گلابي ماماني

 

گلابي ماماني

 

گلابي ماماني

دوست دارم يه عالمه

دوست دارم يه عالمه

             

دوست دارم يه عالمه

               

دوست دارم يه عالمه

            

دوست دارم يه عالمه

 

              

دوست دارم يه عالمه

        

دوست دارم يه عالمه

       

نفس مامان

         

نفس مامان

        

نفس مامان

        

نفس مامان

        

 

نفس مامان

      

اسفند86 

نفس مامان

درگير شدي با ادکلن.. 

 قشنگ مامان

 

قشنگ مامان

 

قشنگ مامان

  

قشنگ مامان

  

قشنگ مامان

قشنگ مامان

 

قشنگ مامان

 

قشنگ مامان

 

نفس مامان

       

نفس مامان

  

نفس مامان

    

نفس مامان

    

نفس مامان

    

دردت به عمرم

     

دردت به عمرم

     

دردت به عمرم

    

دردت به عمرم

   

دردت به عمرم

  

دردت به عمرم

   

دردت به عمرم

   

دردت به عمرم

   

دردت به عمرم

   

دردت به عمرم

 

  

دردت به عمرم

 

 عمر مني

   

عمر مني

  

عمر مني

  

عمر مني

  

عمر مني

  

موش موشک

 

پسرک من شما فقط چاي مي خوردين و نوشابه و من ديوونه مي شدم .آخه زير يکسال چه به اين جور چيزا

دردت به گيانم

  

دردت به گيانم

   

دردت به گيانم

 

دردت به گيانم 

   

دردت به گيانم

 

 نوش جون گلم . 

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

اولین سفر به مشهد-مهر ٨٨ 

تورو دوست دارم

در راه برگشت از مشهد

   

تورو دوست دارم

 

تورو دوست دارم

  

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

   

تورو دوست دارم

 

تورو دوست دارم

  

تورو دوست دارم

  

تورو دوست دارم

  

تورو دوست دارم

عزیز دلم خیلی دوست دارم .این عکسا رو گذاشتم به یادگار بمونه .شاید سی دی هاخراب بشه ولی اینجا حتما خوب حفظ می شن .من برات بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم همیشه موفق باشی و سربلند .یه زندگی با عزت و پر خیر و برکت رو برات از خداوند متعال آرزو می کنم .می بوسمت  فراوون .هر وقت دلت گرفت گلم صلوات بفرست.اللهم صل علی محمد و ل محمد و عجل فرجهم ...

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
18 فروردین 91 14:35
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با درد دل های پدر و دختری به روز شد . خوشحال میشیم با اومدنتون وبلاگمون رو نورانی و با نظراتتون پربارترش کنید . منتظر شما هستیم .


سلام .موفق باشيد .ان شاءالله دختر گلتون زير سايه پدر و مادر و بالطف و مهر شما بزرگ بشه .
مامان آتین
20 فروردین 91 12:55
ماشالله چقدر عکس!!!!!!!!!
خیلی قشنگ و بامزه بودن
ببوس پسملیوووووو


سلام .فداي تو اينقدر ها هم تنبل نبودم ببخشيد اگه زياد بود مي بوسمتون قربون چشاي قشنگتون مي بوسمتون
مامان گیسو
24 فروردین 91 2:01
خداییش دوستم عکس نگذاشتی نگذاشتی وقتی گذاشتی ترکوندی
ممنونم
خیلی لذت بردم


سلام گلم .ديدي تنبل نيستم اين فرصته که مي گفتم خلاصه اومد سراغمون و من هم نهايت استفاده رو بردم مي دونم زياد بود ولي ترس از اينکه وقت کم بيارم ...ماچ ماچ
مامان ماهان
27 فروردین 91 8:34
بابا دوست جونم حسابی ترکوندیااااااااااااااااااا
عکسها یکی از یکی خوشگلتر بودن دستت درد نکنه عالی بود
محمد جون رو ببوسش

سلام .ممنونم گلم اين همون فرصتي بود که مي گفتم ببخشيد اگه زياد بود ترسيدم دوباره وقت کم بيارم مي بوسمتون
مامان سونیا
27 فروردین 91 12:09
ماشاالله نمیگی این همه عکس خوشگل خوشگل ما به کدوم یکی نیگاه کنیم هزار ماشاالله به گل پسر


سلام عزيزم.ديگه خواستم از شرمندگي شما عزيزا در بيام آخه فکر کنم يه سالي عکس نذاشته بودم قربون چشاي نازت مي بوسمتون
مامانی کسرا
13 اردیبهشت 91 11:28
چه کار باحالی
کلی قشنگ بود ای ول مامانی با سلیقه


سلام .خواهش مي کنم.چشاتون قشنگه
مامان كيان و كارين
26 اردیبهشت 91 14:40
ماشاالله
عكس ها خيلي بامزه بودند .
پست با يه عالمه عكس عاليه !!
شازده پسرت رو ببوس

سلام عزيزم .چشاتون قشنگ مي بينه .روي ماهتون رو مي بوسم