محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 18 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

دل است دیگر ...

1390/8/27 18:19
476 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمعين

سلام عزيزدلم .امروز جمعه 27 آبان است که براي تو عزيز دلم مي نويسم .مادرجون اينا رفتند کرمانشاه مادرجون بابايي از مکه تشريف ميارن رفتند استقبال(حجتون قبول .البته حاج خانوم اين دفعه به نيابت از بابابزرگ خدابيامرز بابايي رفتن خدا رحمتشون کنه) و شما هنوز باورتون نمي شه و همش مي گي مادرجون گفته عيد مي ريم کرمانشاه و..

 

هوا سرد و بارونيه .امروز صبحونه رو خونه عزيزجونه اينا خورديم بعد تو و بابايي منو رسوندين اداره و نهار رو رفتين خونه عزيزجون .بابايي که زنگ زد گفت :با مژده جون دارين بازي مي کنين.دست مژده گلي من هم درد نکنه .

عزيز دلم اين روزها مي رن مي رن آروم  و بي سرو صدا و من هاج و واج وقتي برميگردم مي بينم عجب روزهايي رو دارم با خودم به آينده پيوند مي زنم و حواسم نيست .گاهي اونقدر بي حوصله ودلشکسته مي شم که دلم نمي خواد حتي نفس بکشم و گاهي از بس انرژي دارم که رو زمين جام نميشه .آدمي همينه ...

من اینجا بس دلم تنگ است ، و هر سازی که می بینم بد آهنگ است ، بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است .

اگه صدامو میشنوی دیگه ازم جدانشو دنیا بهم وفا نکرد تو دیگه بی وفا نشو

    

دل است دیگر
یا شور می‌زند
یا تنگ می‌شود
یا می‌شکند
آخر هم مهر سنگ بودن
می‌خورد روی پیشانی‌اش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
28 آبان 90 8:41
سلام فکر کنم از اینترنته منم بعضی وبلاگ هارو چند بار کلیلک می کنم تا باز بشن راستی چرا عکس خوشگل از این گل پسر واسه ما نمیذاری؟


سلام گلم . ممنونم که به ما لطف داري گلم .خيلي تنبلي کردم ...
مونا ( مامان النا )
29 آبان 90 22:01
سلام به عسل خاله
با پست تولد النا آپیم
بیا پیشمون

سلام عزيزم .تولدت مبارک خاله جوووووووووووني .اومديم پيشتون يه ناخنک هم به کيکتون زديم وشيرين شد کاممنون بوسسسسسسسسسسسسسسس
عاشق باران
30 آبان 90 15:37
دوست خوبم ازتون دعوت می کنم در ختم جمعی قرآن برای سلامتی مامانم شرکت کنید

عزيزدلم سلام .خيلي دلم مي خواست شرکت مي کردم ولي با مشغله هاي کاري که دارم مي ترسم شرمنده بشم وختم رو به هم بريزم التماس دعا زييييييييييييييياد
سارا
1 آذر 90 16:25
سلام دوست مامان مهربون حالت خوبه؟كوچولوي نازت خوبه؟من يه وبلاگ واسه ني ني آيندم درست كردم خوشحالم مي كني اگه بيايي و واسه ما نظر بزاري
به اميد ديدار

سلام خوش اومدين . مبارک باشه براتون