محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

یه هفته با هم ...

1390/3/16 14:19
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم .عزیز دلم . 

این هفته ای که گذشت خاطرات خوب و قشنگی داشتیم.فقط ...

هفته پیش به مادرجون زنگ زدن و خبر فوت دایی مادری بهش دادند و مادرجون عازم کرمانشاه به مقصر قصرشیرین شد .خدا رحمت کند .من دایی رو خیلی دوست داشتم انسان شریف و مهربانی بود .

 

اولین تجربه .اولین اردو

گلم اولین تجربه اردو رو داشتی .خیلی خوش گذشت .طبیعت زیبا .بهشت خدا .لمس مه .نفس کشیدن در ابر .نزدیک به تمام حیات .نمی دونم یه احساس زیبا و قدم در بهشت ...پسر خوبی بودی خاله برات جایزه گرفته بود .

بعد از اردو ما یعنی من و تو با هم سرما خوردیم سخت گذشت .یه روز خونه عزیزجون ،یه روز خونه مژده اینا ،یه روز خونه مادرجون با عمه الناز و .... بالاخره این یه هفته گذشت و امروز مادرجون با پدرجون وعمو به امید خدا بر می گردن خدا پشت و پناهشون ...

تو این هفته زن دایی میترا برات پرده اتاق گرفت ولی گلم خرس پوه نداشت برات زنبور هاج نیک و نیکو خرید دستش درد نکنه .

قلب مامان امید من ،این هفته به زنم به تخته پسر خوبی بودی .دوست دارم یه عالمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

negin
16 خرداد 90 14:14
سلام وب قشنگي داريد. مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده


سلام .لينکتون کردم .خوش اومدين
مامان ابوالفضل
16 خرداد 90 14:32
سلام به محمدحسین جون و مامان مهربونش
از وبلاگتون خیلی خوشم اومدو می خوام با اجازتون لینکش کنم

سلام عزيزم .خوش اومدي .الهي به سلامتي مي بينم توراهي داري.
مامانی کسرا
16 خرداد 90 20:32
همیشه به سفر همیشه به خوشی


من سفر نرفته بودم.مادرجون پسمل ما رفته بود اونم براي فاتحه گلم .
مامان ماهان
17 خرداد 90 10:27
سلام حسابی سرت شلوغ بوده عزیزم
بوسسسسسسسسس


سلام عزيزم .واقعا يه هفته شلوغ
مامان ماهان
17 خرداد 90 10:28
راستی تسلیت میگم
الهی دیگه از این خبرا تو وبلاگت نباشه


ممنونم عزيزم
مامان فرشته
17 خرداد 90 18:39
سلام عزیزم خوبی
تسلیت می گم امیدوارم غم آخرتون باشه
الان بهتر شدی ؟
وایییییییی خدا پرده اتاقت مبارکه عزیز خاله
بوسسسسسسسسسسسس

ممنونم گلي .دوست دارم عزيزم گيسوي خاله خوبه فداش بشم من مواظب باشين
سودابه
17 خرداد 90 20:35
سلام . تسلیت میگم . ان شااله بعد از این همیشه خبرای خوب بشنویدو سلامتی و شادمانی برقرار باشه .


ممنونم عزيزم
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:02
نظر من کو ؟

عزيزميييييييييييييي.گيسوي من خوبه




مونا (مامان النا )
18 خرداد 90 13:16
سلام عزیزم شما هم قصر شیرینی هستین؟ آخه بابای منم اونجا بزرگ شده.هنوزم زیاد اونجا میره.
خدا رو شکر که زود خوب شدین
ایشالله محمد حسین خاله همیشه پسر خوبی باشه
هردوتون رو میبوسم


آره گلي .مادرشوهرجان قصري هستن .من اونجا رو خيلي دوست دارم مخصوصا شب قدم زدن تو پارک فلاحت .خيلي لطف داري گلم .دوستون دارم .دردت به گيانم
رعنا (مامان سیما)
19 خرداد 90 9:26
سلام عزیزم خوشحالم که اردو و رفتن به طبیعت زیبای خدا بهتون خوش گذشته
حالا سرما خوردگیتون خوب شده ؟راستی پرده های جدید آقا محمد حسین مبارک

سلام.قربونت خاله جووني .
مامان آتین
19 خرداد 90 15:33
سلام عزیزم خوبی؟ محمد گلم بهتره؟
تسلیت میگم خدا بیامرزه



ممنونم عزيزم .زنده باشي گلم .