محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

چهارمین بهار عمرم...

1390/1/2 16:13
358 بازدید
اشتراک گذاری

      تصاویرشباهنگ Shabahang- New Year Greetings

هوالجميل

سلام .

 چهارمين بهارعمرت رو  تجربه مي کني .

نوروز يعني هيچ زمستاني ماندني نيست

اون شبی که سال تحویل می شد برام جالب بود وقتي از اداره برگشتم تا در رو بازکردي با ذوق و خيلي معصومانه :گفتي :مامان مامان ببين چي خريديييييييييم ؟ ماهي و سبزه .بعد رفتي سمت کمد و کوزه سفالي ها رو يکي يکي آوردي ، گفتي :مامان ازم بدير(بگير) و بزار رو سفره يه دفعه من که خسته و کوفته اومده بودم گفتم:پسرم يه ذره وايستا تا من لباسمو عوض کنم و ....                      

الهي قربونت برم .فداي دل پاک و معصومت بشم .اميدوارم هميشه پاک و معصوم باشي. 

کلی کار جامونده داشتم که باید تموم می کردم .

                       

وقتي داشتم سفره هفت سين رو درست مي کردم کلي ذوق مي کردي و به من کمک مي کردي  يه چند بار لباس تازه ات رو مي پوشيدي و کفش هاي خوشکلت رو .شکلک های شباهنگ   

ازم مي پرسيدي : مامان عيد بشه من مي تونم کفش قرمزم رو بپوشم ؟ اينو بپوشم اونو بپوشم و ....

           

ياد خودم افتادم .ياد بچگيام افتادم که موقع سال تحويل کلي ذوق داشتم لباس تازه مي پوشيدم و دلم مي خواست دقيقه و ثانيه ها تندتر و تندتر برن و برسم به سال جديد و برم عيد ديدني و اگه سال شب تحويل مي شد از شبش لباسم رو بالاي سرم مي ذاشتم تا صبح زود برم و ...               

برلب جوي نشين وگذر و عمر ببين ...

عزيز دلم در سال جديد براي همه آرزو کردم که :

تنت به ناز طبيبان نياز مباد

وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامتي بزرگترين نعمت و ثروتيه که خداش به بنده هاش هديه مي ده از خدامي خوام عيدي هرسالش به تو سلامتي باشه و خوشي .

هميشه در اوج باشي 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
2 فروردین 90 18:05
سلام وبلاگت زیباست منم لینکت کردم


چشمان شما زيباست
زندگي سيبي است گاز بايد با پوست
مامان فرشته
2 فروردین 90 18:38
الهی فداش بشم عزیز دلمو
قربونت برم محمد حسین جونم با اینهمه ذوقت بوسسسسسسسس


خاله جوني خيلي لطف داري .زنده باشي
سارا
2 فروردین 90 23:15
سلام عزیزم عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی
سارا
3 فروردین 90 17:08
سلام گلم ممنونم از دلداری قشنگت خیلی برای خواهرم دعا کن می دونم شرایطمو درک می کنی امیدوارم برادرت تو هم همیشه سالم باشه خوشحالم دوست خوبی پیدا کردم راستی لینکت کردم با اجازه


عزيزم موفق باشي .
مامان فرشته
4 فروردین 90 17:23
سلاممممم بوس بوس