محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

عيدانه ...

1391/1/3 13:52
461 بازدید
اشتراک گذاری

هوالجميل

                       

                                 

سلام گلم سال نو رو شروع کريدم برات بهترين آرزوها رو دارم .يه هفته قبل از عيد دوباره آبله مرغون گرفتي .درست بعد از جشن نوروزت در مهد کودک ومن با کلی کار عقب مونده از شما پرستاری کردم .چند شب باهات تا صبح بیدار بودم .آروم نمی شدی حق داشتی خیلی سخته تحمل آبله مرغون ولی... خونه رو هنوز جابه جا نکرده بودم هفت سین رو آماده نکردم .همه لوازم مورد نیازم رو خریدم یک روزکامل وقت  گذاشتم تا  هفت سین رو درست کردم .شما هم از فرصت استفاده کردی به جاهایی از خونه رو چسب می زدی و من بیچاره  ... می گفتی منم می خوام کاردستی درست کنم.به هر سختی که بود سفره هفت سین رو آماده کردم هم برای اداره هم خونه مدلهاشون یکی بود فقط سخت بود و به زمان نیاز داشتم که

برف هم اومد خيلي جالب بود عيد قشنگی شد ...عید دیدنی مادر جون اینا و باباجی اینا .دیشب هم خونه عزیزجون بودیم وای با وجود سه تفنگدار (محمدحسام-محمدمهمدی و محمدحسین خان )نمی دونین چه شبی شد .آخرشب وقتی اومدیم خونه عمورامیار اومد خونمون ...

اينم اينروزها به روايت تصوير ...

       

جشن نوروز در مهد

 

دون دون من

  

عسل عسل شيرين پسر

 

آخرين برف اسفند90

 

 

دوست دارم

 

حياط سفيدپوش

  

 

عشق مني

 

قبل سال تحويل خيلي سخت بيدار شدي

قربون چشاي خواب آلودت برم

  

 

   سال نو مبارک

         

فدات بشم

       دومادبشي گلکم

           

نفس مامان

 

سلام امام رضا (ع)

 

 

 برات بهترين ها آرزومي کنم

 

  

دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

 چشم در چشم بهاری دیگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

 یک سبد عاطفه دارم

 همه ارزانی تان . . .

عید نوروز بر شما مبارک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ابوالفضل
6 فروردین 91 2:30
سال نو مبارککککککککککککککککککککک


سلام اميدوارم سال خوب و خوشي پيش روي شما باشه
رعنا(مامان سیما سادات)
7 فروردین 91 7:45
سلام دوست عزیزم سال نو رو به شما تبریک می گم امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت براتون باشه.



سلام .ممنونم از محبتت براي شما هم بهترين ها را آرزو مي کنم
مامانی کسرا
12 فروردین 91 20:19
سلام عزیزم سال نوت مبارک
آخی من نفهمیدم شما مریض شدی گلم
بد نباشی آقا کوچولو نگرانت شدم
مامانی عزیز شما هم خسته نباشی سال خوبی داشته باشی
می بوسمتون

سلام گلم .بدجوريم مريض شد.اميدوارم شما هم سال خوبي داشته باشي گلم بوووووووووووس
مامان ماهان
15 فروردین 91 8:48
وااااااااااااااااای چه هفت سین خوشگلی
دستت درد نکنه
چه پسر خوش تیپی
چقدر با کت و شلوار ناز شدی عزیزم خیلی بهت میاد گلم
اون پاپیونت منو کشته

سلام .چشاتون قشنگ مي بينه .ممنوم خاله گلي بوسسسسسس
مامان گیسو
24 فروردین 91 2:02
سلام عزیزم خوبی ؟سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی


سلام عزيزم براي شما هم بهترين ها رو آرزو مي کنم
مي بوسمتون ماچ ماچ