محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

قربونت برم خدا...

1393/10/7 17:45
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

هوالعزیز

سلام عزیز دلم .

امروز که دارم این پست رو  برات می ذارم  یه جورایی دلگیرم  از دست خودم. یه حس عجیبیه...

یه هفته ای می شه تصمیم گرفتم دیگه سرکار نرم فقط و فقط به خاطر عزیز دلم ، پسر عزیزتر از جانم  .می خوام نبودنم در کنارت رو تو این چندسال جبران کنم اگه خدا توفیق بده . پیشت باشم .باهات باشم و برات مادری کنم و از این عذاب وجدان لعنتی رهایی پیدا کنم .

واسم خیلی سخت بود این تصمیم رو بگیرم اما گرفتم و ناراحت نیستم دلم برای خیلی از روزها تنگ می شه اما ...

 

                                 خدای دانه های انار

خدایا کمکم کن تا تو این راهی که قدم گذاشتم  تنها  نمونم . من همیشه به خودت توکل کردم  و  فرمون زندگیم رو  به دستای خودت دادم تا راه رو نشون بدی امروزم خودت منو به اینجا رسوندی کمکم کن تنهام نذار به خاطر همه نعمت هایی که به من ارزانی داشت ازت تشکر می کنم  .

                  

28 صفر عزیزجون اینا مثل هرسال آش شله زرد داشتن .امسال خیلی خوب بود همه بودن. شب شهادت امام رضا (ع) هم  عزیز جون و زن دایی زهرا آش فاطمه الزهرا (س) پختند .خوب بود خدا قبول کنه .

                               

امتحانا در پیشه دعااااا کنین . برات می میرم مامانی اینو بدون که تمام دنیای منی .

یه مدت اینترنت ندارم تا کی بیام خدا می دونه .فعلا خدانگهدار

                            

پسندها (1)

نظرات (0)