محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم...

1393/5/18 11:37
1,591 بازدید
اشتراک گذاری

به  نام  خدای مهربون  خدایی که رحمان است و رحیم

سلام به روی ماه گل پسر خودم عشقم / عزیز دلمی شنبه شما رو بردیم دکتر  واسه اینکه نگران قد کشیدنت هستیم .جواب آزمایشا رو  بردیم دکتر گفت ویتامین دی و روی شما کم هست یه آمپول وشربت داد تا یه ماه دیگه دوباره آزمایش داری.

فدای تومی شم دومین دندون شیری شما هم افتاد .شدی بی دندون مامان .

اون هفته یکشنبه یعنی 12 رفتیم کنسرت مرتضی پاشایی خیلی خوب بود و خوش گذشت .از اون روز تا حالا همش ژست پاشایی می گیری .ما سه تا مون کلا از ایشون خوشمون میاد . واقعا ترانه هاش قشنگه و به دل می شینه و انگار حرف دل خودمون ...

این آخری هم که دیگه حرف نداشت مثل بقیه

نگران منی به تو قرصه دلم

                    عشق من

                                        عشق من

 

                                عشق من

    

                                             نگران منی

                                 جان من

 

                                 نگران منی

عزیزمی

 

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
خداجونم دوستدارم  دارم دستام تو دستاته خیالم راحته ...

عزیزم

چند پیش هوس بستنی کردی با پدر و مادر سه تایی رفتیم بیروم فالوده بستنی خوش بود .

زندگیت به شیرینی عسل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)