محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 14 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

مــــرا هــزار امــیــد اســت و هــر هــزار تــویــی ...

1393/5/8 18:40
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

به نام  خداوند رحمان و رحیم

سلام به روی ماهت مامانی .عزیز دلم .عیدت مبارک باشه .دیروز که عید سعید فطر بود همش
می گفتی مامان مثل عید نوروزه .... می گفتم نه ولی بهترین عید ما مسلماناست...

مــــرا هــزار امــیــد اســت و هــر هــزار تــویــی ...خــــــــــــــــــــــــــدا

                               عیدمبارک

 دیروز یه تور سه نفره راه انداخیم و زدیم به دل طبیعت /جنگل و رودخونه و ... خیلی خوش بود .عمرم  دیروز اولین دندون شیری شما افتاد البته نیفتاد پدرجون برات کشید بدجوری لق شده بود .مبارک باشه .

             پسر بی دندون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 گلم گردش دیروز به مناسبت نهمین سال پیوند عشق من و  بابایی و  عید سعید فطر بود به همین منظور زدیم بیرون خوش گذشت / چسبید به قول احسان گوشت بشه به تنمون ...

امروز می خوام فقط عکس بذارم از اردیبهشت که عمومحمدرضا اومده بود تا دیروز

                      پسر فوتبالیست من

                              پسرفوتبالیست من

                                                    در حال بازی با دایی بابایی /دایی باقر

                   پسر فوتبالیست من

تماشاچیان این مسابقه

              

                   پسرفوتبالیست من

 

                                 عمر مامان

صبح که دایی اینا- مادر و زن دایی ایناداشتن می رفتن از خواب بیدار شدی /منم باید می رفتم اداره .فدای تو بشم

                    پسر قشنگ من

                                      

 چهار تا گربه که تو پشت بوم ما به دنیا اومده بودن

                       گربه های نازنین

                       عمر من

                       عمر مامان

 بعد از امتحانا رفته بودیم خونه اهورا جون

                        هورا جون

                        سناگلی و عشق مامان

 با پدراینا رفته بودیم نوشهر دیدن عمو  /جای بابایی خالی بود .

                         عزیز دلم

                         عزیز دلم

                         یه عالمه درنوشابه های رنگی رو جمع می کردین ...

                          وروجک ها

                                       وروجکا

                         وروجکا

 

                           عزیز مامان

 

                                       خوشکل پسر

                      پسرعسل                                      عمرمنی

                      تولدت مبارک طاهاجون .عزیز عمه عمرت پربرکت// اول ماه مبارک رمضان-8تیر93

                        فرشته مهربون طاهاجون عمه

                        پسردایی و پسرعمه

                                    پسردایی و پسر عمه

15 رمضان / یکشنبه 22 تیر امسال هم مثل پارسال تونستیم نذرمون رو ادا کنیم .میلادت مبارک ای امام کرامت و مهربانی .

در جود و کرم دست خدا هست حسن(ع)

دست همه را وقت عطا بست حسن (ع)

نومید نگرد کسی از درگه او

زیرا که کریم اهل بیت است حسن(ع)

 

                      نذر کریم اهل بیت در قلب رمضان93

                              قلب رمضان میلاد کریم اهل بیت

 

                      قلب رمضان میلاد کریم اهل بیت

 

                      قلب رمضان میلاد کریم اهل بیت

                       قلب رمضان میلاد کریم اهل بیت

                       قلب رمضان میلاد کریم اهل بیت

                       قربون مهمون خوشکل خودم می رما قربون قدمت عمه جونی

                               طاهاجون

دوشب افطاری خونهزن دایی نازنین پیش اهورا جون بودیم .یه روز رفتیم عیادت زن دایی طاهره بعد از اونور رفتیم خونشون یه شب هم تو حرم آقا سید جلال الدین اشرف افطار کردیم .

                وروجکا

 

                                  عشق منی

                   خوش گذشت

                   وروجکا

                    آخرشب بعد از کلی شیطونی....

                    وروجکا

عکسای دیروز خوش گذشت حساااااااااااااااااااااابی

                        عید فطر 93

                        عیدفطر 93-دوران

 

                                      قشنگ من

                                    

                        عیدفطر 93-دوران

                       عیدفطر 93-دوران

                       عیدفطر 93-دوران

                          عیدفطر 93-دوران

                    عیدفطر 93-دوران

داشتی تو رودخونه واسه خودت بازی می کردی دمپایی تو رو آب برد ناراحتی ...             

                  عسل پسرم

 

                  عسل پسر

                  عمر منی -پایان تور گردشگری 6ساعته

                  عشق منی

                          

                               عزیزدلم

                  عمر مامانت هستی

خدایا
به عزتت پناه آورده ام؛
دستِ دلــم را بگیر...

خدایا شکرت به خاطر همه نعمت هایی که به من هدیه کردی .لبخندها ،اشک ها   ...

دوست دارم خدا هرچند با لغزشام تو زندگی ناراحتت کردم ازت می خوام پاکم کنی بعد خاک .

بدجوری به خودت احتیاج دارم ، زمونه بد زمونه ای شده می خوام زندگیم رنگ خدایی به خودش بگیره و اسیر نشیم .اسیر این رنگ ها و  صداها که همه تهشون تو خالی و  هیچ و پوچ ...می خوام ته زندگیم دستات تو دستام باشه و خودم رو تو آینه نگاه تو یه رنگ و پاک ببینم . این زمونه چین و چروک همه دلمشغولی ها رو  روی صورت گذشته هامون جا می زاره ، دیروز و امروز و فردایی که خودت همیشه باهامون هستی نمی خوام نگاتو ،لبخندتو ازم بگیری عاشقتم هرچند رسم عاشقی از یادم رفته مثه کوه پشت و پناه من باش ...

دستای مهربونت رو می بومی و سر برسجده مقدست می گذارم و از خودت بی واسطه طلب بخشش می کنم کمکم کن آنی باشم که خودت می خوای ...

هوا چقدر خوب و دونفره ست !من هستم و خدا . . .

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان گیسو جون
12 مرداد 93 11:07
سلام عزیز دلم خوبین ؟ عیدتون با تاخیر مبارککککککککککککک ای جانم مروارید خوشگلت افتاد خاله جون ؟ قربون اون شکل ماهت دوست گلم همیشه به گردش و شادی الهی همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه چه سفره ای به به همه چی ست شده نذرتون هم قبول الهی همیشه سلامت باشید بوسسسسسسسسسس
مامان و بابای زیبای کوچک
پاسخ
سلام گلم .ممنونم از این همه لطف و محبتت
مامان پرهام
17 مرداد 93 11:01
سلام ماشاللا به این پسر که داره مرد می شه! خوش به حالتون چه جاهای باصفایی هستین جای ما خالی!
مامان و بابای زیبای کوچک
پاسخ
سلام ممنونم.سلامت باشی و سربلند