محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 14 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

فقط عشق ...

1392/12/2 19:54
731 بازدید
اشتراک گذاری

هوالرحمان

سلام عزیزم .روز های زمستون دیگه کم کم داره آماده می شه کوله بارشو جمع کنه و جاشو به بهار سرسبز بده .

زمستون امسال خوب بود . شما هم یه هفته ای از تعطیلات سفید بهره بردین به قولی در حد تیم ملی .

گلم دیشب گفتم پسر قشنگم نمی خوای واسه مامان و بابا یه نامه بنویسی .

  عمر منی

 

تموم دنیای منی . عزیز دلم گاهی اوقات چنان دلتنگ و خسته می شم که حتی حوصله نفس کشیدن رو هم ندارم.

بعضی وقتا با خودم می گم ای کاش می شد به عقب برگشت و دوباره شروع کرد ولی خدای مهربون یه بار به ما فرصت می ده که انتخاب کنیم ، امیدوارم همیشه بهترین ها را انتخاب کنی و تموم انتخابات درست باشه  گلم.

توخیالم به روزهایی فکر می کنم که بدون هیچ دغدغه ای یه گوشه از این دنیای بزرگ نشستم و با خیال راحت ، راحت و بدون تموم این استرس ها و دلسردی ها یه چای داغ رو تا آخر سر بکشم مثه یه لیوان آب سرد ؛ آی می چسبه ...

این روزها خیلی سرم شلوغه ، درس ، کار ،خونه و ... خیلی انرژی ازم گرفته . هر روز به خودم و خدا قول می دم که امروز پر انرژی باشم و دست در دست لحظه های زندگی ،لذت ببرم از هر چیز زشت و زیبایی که اتفاق می افته ، اما نمی شه صدای شکستن دل رو نادیده گرفت و دست بیخالی به روش کشید و بهش دروغ  گفت . خب آدمه دیگه کم می یاره ؛ می خواد یه جاهایی دلشو رو آویزون کنه تا تموم خرده های دل شکستش یکی یکی بریزه به نظرت چیزی ازش می مونه!!!!

نه اصلا بی خیال این روزهای سرد و بی روح مطمئنم تو روزهای زندگی هست فقط شدتش کم و زیاد می شه امیدوارم همیشه دلت گرم و سرت خوش باشه عمـــــــــــــرم .

                    عمر منی

می خوام عکسای قشنگتو برات بذارم عزیزکم . نازکم . راستی فردا قراره کارنامه شما را بگیریم . کلاس اولی من .دانشمند کوچک مامان

                   یلدای 92

 

                           یلدای 92

محمدمهدی-محمدعلی و گل پسری شب یلدا

       یلدای 92

سنا خانم و گل پسری شب یلدا

             یلدای 92

        یلدای 92

مادر جون یه نذری داشت سفره حضرت ابوالفضل (س) اینم عکساش

         سفره نذری

 

سفره نذری

 

        سفره نذری

                      سفره نذری

 

                    عزیزدل

      جیگر طلا

      جیگر طلا

 

     جیگر طلا

     جیگر طلا

یه روز بدجوری مریض شده بودی منم شما رو بردم دکتر

     جیگر طلا

     جیگر طلا

  دکتر واست آمپول نوشت .کلی گفتم قویه .بن تنه هزار و یه اسم آوردم شما هم کلی مردونگی کردی و اصلا گریه نکردی تا از بیمارستان اومیدم بیرون زدی زیر گریه .الهی قربون اون غرورت بشم .

     جیگر طلا

 

    جیگر طلا

 

                  عمر منی

             نذر آش شله زرد

 

       نذر آش شله زرد

 

گل پسر مامان

                گل من

 

        نذر میلاد پیامبر اکرم (ص)

        نذر میلاد پیامبر اکرم (ص)

        قربونت برم من

از درس خوندن تا دانشمند شما

     دانشمند کوچولوی من

     دانشمند کوچولوی من

     دانشمند کوچولوی من

داشتیم می رفتیم تولد مهدیار ...منم دندون درد داشتم

    عزیزمامان

                         عزیزمامان

     عزیزمامان

بعد از

     عزیزمامان

     اهوراجون

    بچه های دوست داشتنی

     عشق مامان

     برف بهمن 92

     برف بهمن 92

     برف بهمن 92

 

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیره برفه!

درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تو رو دل گرم می کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)